Garagedeuren staat gerangschikt op 1.164.748 in Nederland. 'Rodako | Hörmannspecialist.'
1.164.748Rangschikking in Nederland
--Rangorde Wereldwijd
Maandelijks bekeken pagina's | < 300 | |
Maandelijkse bezoeken | < 300 | |
Waarde per bezoeker | -- | |
Geschatte waarde | € 464,77 | |
Externe links | 21 | |
Aantal pagina's | -- |
Laatst aangepast: 08-04-2018 . Geschatte gegevens, lees disclaimer.
www.Garagedeuren.com
Topics: Voordeur-offerte, Garagedeur-offerte, Over Hörmann, Acties, Offerteaanvraag Voordeur, en Offerteaanvraag Garagedeur.
Andere verwante sites zijn garagedeurdefect.nl, garagedeurdiscounter.nl, garagedeuren-centrum.nl, garagedeuren-opmaat.nl.
ServerServer locatie | |
Nc-software Netblock Dirkshorn Nederland 52.75, 4.78 |
Het wordt gehost in Nc-software Netblock Dirkshorn, met een Apache/2 web-server. Z'n 3 naam-servers zijn ns3.soko.nl, ns1.soko.nl, en ns2.soko.nl. De omgeving van de programmeertaal is PHP/5.2.6-1+lenny16.
IP: 80.242.238.143
Aangedreven door: PHP/5.2.6-1+lenny16
Web Server: Apache/2
Codering: utf-8
PING (80.242.238.143) 56(84) bytes of data. | |
64 bytes from appel.soko.nl (80.242.238.143): icmp_req=1 ttl=52 | 106 ms |
64 bytes from appel.soko.nl (80.242.238.143): icmp_req=2 ttl=52 | 106 ms |
64 bytes from appel.soko.nl (80.242.238.143): icmp_req=3 ttl=52 | 106 ms |
--- ping statistics --- | |
3 packets transmitted, 3 received, 0% packet loss, time 2002ms | |
rtt min/avg/max/mdev = 106.597/106.752/106.884/0.118 ms | |
rtt min/avg/max/mdev = 106.597/106.752/106.884/0.118 ms |
Een ping snelheidstest is 106 ms.
Server setup | |
Date: | -- |
---|---|
Server: | Apache/2.2.9 (Debian) mod_jk/1.2.26 PHP/5.2.6-1+lenny16 with Suhosin-Patch mod_python/3.3.1 Python/2.5.2 mod_ssl/2.2.9 OpenSSL/0.9.8g mod_perl/2.0.4 Perl/v5.10.0 |
X-Powered-By: | PHP/5.2.6-1+lenny16 |
Set-Cookie: | -- |
Expires: | -- |
Cache-Control: | no-store, no-cache, must-revalidate, post-check=0, pre-check=0 |
Pragma: | no-cache |
Vary: | Accept-Encoding |
Transfer-Encoding: | chunked |
Content-Type: | text/html; charset=UTF-8 |