Online marketing naar een hoger niveau

Bij Rogierenco.nl begrijpen we dat u meer wilt halen uit uw bedrijf. U wilt niet alleen de concurrenten voorblijven, u wilt er ook voor zorgen dat uw bedrijf substantieel kan groeien zonder daarbij in te moeten leveren op de kwaliteit. Om dit voor elkaar te kunnen krijgen, heeft uw bedrijf een grote naam en sterke reputatie nodig. Dat is waar Rogier van der Velde tien jaar geleden mee begon en tegenwoordig werken wij op dagelijkse basis met een team van 10 mensen aan online marketing voor tientallen opdrachtgevers.

Waarom Rogier en Co?

Rogier en Co richt zich niet uitsluitend op de online marketing. Wij gaan voor het succes van onze klanten en daarom bieden wij een meer volledige aanpak aan. Andere bedrijven richten zich alleen op de marketing, maar wat zijn de extra bezoekers waard wanneer de website van uw bedrijf niet goed werkt en bestellingen niet verwerkt kunnen worden? Waarom zou u meer klanten aan willen trekken naar een website die niet klaar is?

Bij Rogier en Co richten we ons op de volgende aspecten:

  • Reputatiemanagement
  • Perfectioneren van de lay-out van de website
  • On-site SEO voor betere ranking in de zoekmachines
  • Aantrekken van meer bezoekers door marketing
  • Versterken van de naamsbekendheid
  • Afbakenen van de doelgroep

We richten ons met name op de laatste stap in het proces. De doelgroep is namelijk ongehoord belangrijk wanneer u meer resultaat wilt behalen uit de marketing. Kijkt u eens naar de grotere bedrijven zoals Mr Green en Leovegas casino. Deze casino’s zoals Spinstation richten zich op de mensen die een gokje willen wagen en die voor echt geld willen spelen. Door een afgebakende doelgroep op te zetten, kunnen zij wereldwijd campagnes opzetten waarbij zij de mensen bereiken die interessant zijn voor hun bedrijf. Wanneer zij geen doelgroep zouden hebben, zouden zij op dit moment niet eens meer kunnen bestaan.

Dit geldt ook voor uw bedrijf. Een afgebakende doelgroep maakt simpelweg het verschil.

Wat betekent dit voor u?

Elk bedrijf heeft bepaalde producten of diensten die aangeboden worden. Deze diensten en producten zijn interessant voor bepaalde mensen, maar lang niet voor iedereen. Een website zoals onlinecasinoinformatie.com is bijvoorbeeld niet interessant voor de mensen die geen gokje willen wagen en die geen interesse hebben in het maken van een account bij een online casino. Wanneer u meer resultaat wilt hebben met een kleiner budget, is dat zeker mogelijk wanneer u eerst een doelgroep af weet te bakenen.

Dit heeft u nodig om de tekst en afbeeldingen te kiezen voor uw marketing, en het bepaalt tevens waar de marketing geplaatst moet worden om het beste resultaat te hebben. Wilt u ook via de sociale media marketen, dan is het van groot belang dat er een doelgroep is. U geeft dan honderden euro’s minder uit dan bedrijven die vergeten om een doelgroep af te bakenen, en tegelijkertijd is het resultaat van uw marketingcampagne beter dan die van uw concurrenten. Wilt u meer informatie, neem dan vandaag nog contact op met Rogier en Co of lees verder op onze website.

Je kleren goed bewaren

Iedereen kent het wel: je koopt nieuwe kleding met felle kleuren en veel contrast. Maar na een paar wasbeurten is je kleding vaal geworden en vind je de kleren niet meer mooi.

Of je koopt kleren die je in de winkel heel mooi vindt, maar wanneer je thuiskomt trek je ze nooit aan.

Dat is natuurlijk zonde van de gekochte kleren! Je hebt er immers geld aan uitgegeven en misschien had iemand die kledingstukken wel willen hebben. 

Daarom gaat deze blog over de beste manieren om je kleding goed te bewaren. Dan kan jij langer je kleren dragen en worden er minder kleren verspild. Dat is goed voor het milieu én jouw portemonnee!

Wassen

Wassen is vaak één van de grootste redenen dat je kleren er niet meer zo goed uitzien. Maar het is uiteraard wel nodig om je kleren te wassen. Maar je hoeft je kleren niet overdreven vaak te wassen.

Het is meestal niet nodig om je kleren na één keer dragen te wassen. Je kunt er bijvoorbeeld ook voor kiezen om je kleren na één keer dragen te luchten. Dit is meestal niet minder hygiënisch en beter voor jouw favoriete kleding of kinderkleding.

Als je dan toch moet wassen, doe dit dan alleen wanneer je een volle wasmachine hebt. Ook hoef je tegenwoordig niet meer op hoge temperaturen te wassen. Wasmiddel van nu is ervoor gemaakt om op lage temperaturen (30 tot 40 graden) te kunnen wassen.

Wanneer je je kleren hebt gewassen hoef je ze ook niet in de droger te doen. Je kleren ophangen aan een wasrek heeft een aantal voordelen.

Je verbruikt bijvoorbeeld minder stroom en je hoeft vaak niet eens te strijken als je je kleren in de lucht laat drogen! Dit geldt zelfs voor je wintercollectie!

Handige trucjes

Behalve met wassen zijn er nog meer handige trucjes die je kunt doen om je kleren netjes te houden. Zo kan je bijvoorbeeld je spijkerbroeken twee dagen invriezen om bacteriën en vieze geurtjes weg te halen.

Wanneer je per ongeluk iets geknoeid hebt moet je de vlek ook direct weghalen. Hierdoor trekt te vlek niet verder in de kleding en kan je deze makkelijker weghalen.

Draag je vaak witte kleding? Laat deze dan in de zon opdrogen! De zon heeft namelijk een natuurlijk bleekeffect waardoor witte kleding mooi wit blijft.

Met donkere kleding moet je dan natuurlijk wel oppassen. Dit kan wat minder donker worden als je deze kleding laat drogen in de zon.

Het is daarom ook belangrijk om kleren te kopen van goede merken zoals Black Bananas en Calvin Klein zijn bijvoorbeeld goede merken waarmee je lang met je kleren kunt doen. Dit geldt uiteraard ook voor jongens kinderkleding en meisjes kinderkleding. 

Als laatste is het handig om te leren hoe je kleding kunt maken. Hiervoor zijn honderden filmpjes op internet beschikbaar. YouTube is vaak een goede bron waar je uitleg kunt vinden over kleding maken.

Dit is handig om te leren, want dan gooi je minder snel kleren weg. Vooral bij kinderkleding is dit handig, want kinderen maken vaak hun kinderkleding kapot tijdens het buitenspelen. 

Beter voor iedereen

Beter met je kleren omgaan zorgt voor een positief effect op je portemonnee. Je geeft immers minder geld uit aan kleren.

Maar ook voor het milieu is het beter als je langer met je kleren doet. Er wordt minder verspild en er hoeven minder vrachtwagens te rijden om kleren te bezorgen. Dat is natuurlijk een win-winsituatie voor iedereen!