KEYMUSIC Reviews

3.057  Slecht
TrustScore 2 uit 5

2,2

In de categorie Hobbywinkel

Een review schrijven

BedrijfsactiviteitBekijk alles

Reviews2,2

3.057 in totaal


Sorteer:


Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Keymusic stel oplichters...

Keymusic stel oplichters...
Speaker besteld rond 1100eur in maart 2022
Men gaf aan levering problemen....elk keer weer wat.
En ja hoor gewoon in september failliet.... nooit meer wat van gehoord .
Gewoon mijn hard gespaard geld.....

Datum van ervaring: 09 oktober 2023


Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Geweldige ervaring

Geweldige ervaring, vanwege de deal, een Pearl shellset voor een spotprijs, attente service en warme ontvangst. Wat jammer dat deze winkel in Den Haag niet meer te vinden is.

Datum van ervaring: 15 juni 2023


Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Let op, online leveren ze niet, je bent je geld kwijt!!

Gehoorbescherming besteld in mei 2022.
Vanwege problemen bij leverancier bericht ontvangen dat de levering enkele maanden op zich laat wachten.
Geen probleem dacht ik, dat gebeurd wel vaker.
Helaas blijkt de hele handel failliet.
Ze hebben een doorstart gemaakt en kreeg mondeling van een vriendelijke verkoper te Eindhoven het advies om toch een mail te sturen.
Mails verzonden naar alle 3 de mailadressen, niets op vernomen.
Tip; koop bij deze club niet online!!
Ze leveren niet en je bent je geld kwijt!

Datum van ervaring: 10 februari 2023


Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Geen idee wanneer mn bestelling…

Geen idee wanneer mn bestelling binnenkomt. Betalen ging binnen 1 seconde. Daarna verneem je niks meer van Key Music. En bellen? Onmogelijk, na 4 country nummers geheel afgeluisterd te hebben op een tijdstip dat het absoluut niet druk was gaf ik de moed op....zogenaamd binnen 1 dag leveren en in werkelijkheid de klant laten zitten...een 1 is nog teveel in een dergelijke ervaring...UPDATE 4 juli ofwel 15 dagen na betaling niks gehoord en geen contact mogelijk....dieven...

Datum van ervaring: 23 juni 2022

Antwoord van KEYMUSIC

Beste klant,

Hierbij eerst mijn oprechte excuses voor het late antwoord, maar dit wegens ziekte.

Jammer te moeten lezen dat je dit hebt mogen ervaren en dit is zeker niet de service die we wensen te bieden aan onze klanten. Maar helaas kunnen we niet altijd onze vooropgestelde levertermijnen hanteren door een tussenkomst van verschillende factoren. Ik zie dat je ondertussen wel bent verder gehoplen door één van mijn collega's.

We wensen je veel plezier met je aankoop en hopen je natuurlijk weer snel te mogen begroeten, online of in één van onze shops.

met vriendelijke groeten,
Wim


Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ibanez TSminn Tube Screamer effectpedaal

In juni 2022 heb ik een Ibanez TSmini Tube Screamer mini overdrive effectpedaal besteld en betaald. Meerdere keren email contact gezocht maar krijg steeds te horen dat product nog niet geleverd kan worden terwijl dit bij Bax-music, Thomann en Bol.com wel kan. Ze laten niets meer van zich horen en ben dus benieuwd of ik mijn geld terug krijg.

Marcel Bennink

Datum van ervaring: 28 september 2022

Antwoord van KEYMUSIC

Beste Marcel,
Eerst en vooral onze oprechte excuses dat dit allemaal anders loopt dan wij zelf hadden gewenst.

Door het faillissement hebben we uw bestelling moeten annuleren en zal uw product niet geleverd worden.
Gelieve voor de terugbetaling hiervan een schuldvordering in te dienen via www.regsol.be

Ene document om toe te voegen aan de schuldvordering werd je in een aparte mail toegestuurd.

Met vriendelijke groeten,

Helpdesk Keymusic


Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Toffe winkel

Toffe winkel, altijd een fijne ervaring om binnen te wandelen.
Personeel is zeer gedreven, je kan hun altijd om advies vragen , ze vertellen je met plezier alle do's en don'ts zonder verkooppraatjes.
Voor spareparts kan ik hier ook terrecht o.a. voor mijn snaredrum, floortom.
Mailtje sturen altijd vriendelijk en snel geholpen.
Shoutout naar Wim V. die me wederom snel en correct geholpen heeft!

Datum van ervaring: 11 augustus 2022

Antwoord van KEYMUSIC

Beste Ronn,
Hartelijk dank voor deze review. We werken met z'n allen om elke klant tevreden te stellen. Ik ben uitermate blij dat dit bij jouw gelukt is.
Altijd welkom.

Met vriendelijke groeten,
Wim


Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ondeugdelijke Service

Ondanks de vele slechte reviews gelezen te hebben, ben ik toch eens een kijkje gaan nemen bij Keymusic.

Ik wilde een gitaar kopen maar er was niemand te bespeuren.

Als je daar al geholpen wil worden, moet je het maar gaan vragen aan de verkopers die buiten staan te roken.

Ben dan maar met lege handen en volle portemonee doorgereden naar Bax.

Datum van ervaring: 10 februari 2022

Antwoord van KEYMUSIC

Beste Ronny, Jammer te moeten lezen dat je een héél slechte ervaring hebt ondervonden in éénvan onze winkels en dat we je als potentiële klant verliezen. Mag ik zo vrij zijn om te vragen over welk filiaal dit gaat zodat wij dit wel kunnen aankaarten. Alvast bedankt voor je eerlijke review. Met vriendelijke groeten, Wim - Verantwoordelijke Helpdesk.


Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Bestelling geplaatst

Bestelling geplaatst, normaal 2-4 werkdagen levertermijn, de bestelling ondertussen al meer dan een week geleden geplaatst. Nog steeds geen mail van zelfs de post. Via mail proberen bereiken, maar geen antwoord. Ook getelefoneerd, maar ze nemen niet eens op. Vroeger altijd een goede ervaring mee gehad, maar dit was de laatste keer dat ik ervan bestel. Hopelijk komt deze bestelling nog aan.

Datum van ervaring: 26 augustus 2021


Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

geef m'n geld terug pls <3

Na drie maanden nog altijd niets ontvangen (op de site stond dat mijn bestelling voorradig was, maar bleek achteraf niet het geval te zijn), besloten om retour aan te vragen. Snelle en vriendelijke service. Er werd mij echter verteld dat het bedrag binnen de twee weken terug op mijn rekening zou staan, maar het is ondertussen al een maand geleden :(( Mijn follow up mailtje is na drie dagen ook nog steeds niet beantwoord. Hopelijk zie m'n geld nog terug...

Datum van ervaring: 01 september 2021


Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Ik heb een grote Keymusic in de buurt …

Ik heb een grote Keymusic in de buurt en bestel dus eigenlijk nooit online maar ga er even langs. Dat gebeurt echter steeds minder. In mijn geval ga ik er naar toe voor basgitaar gerelateerde zaken maar wat er aan bassen staat is eigenlijk nooit interessant; altijd het zelfde, niet veel en slecht afgesteld. De mensen zijn wel vriendelijk maar blijven lekker achter de verkoopbalie staan. Mijn handen jeuken wel eens om m'n handen uit mouwen te steken daar om de kwaliteit te verbeteren en te zorgen voor een flinke boost in de beleving voor klanten. Zoveel ongebruikte potentie daar..

Datum van ervaring: 08 februari 2018


Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Teleurgestelde klant

Op vrijdag 16 juli een bestelling geplaatst en meteen betaald in de webshop. Daarna kregen we een mail dat het product zou worden geleverd op 20 juli, daarna na de zoveelste mail van onze zijde zou het worden verzonden halverwege aug. Ondertussen 31 aug, en u kan het al raden: niets ontvangen, onbeantwoorde mails, geen refund... en ik ontdek hier dat we niet de enige zijn...

Datum van ervaring: 31 augustus 2021


Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Drama tent! Leveren niet.

Probeerde weer wat te bestellen. Wederom drama met levering. Ben nu 8 weken verder en nog niks geleverd. Ben naar de rotterdam winkel gegaan. Ze konden geen geld terug geven. De medewerker gaf ook aan dat ze op hold staan bij de leverancier. Dus zal binnenkort wel weer failliet gaan. Even mijn rechtsbijstandverzekering bellen om mijn geld terug te krijgen.

Datum van ervaring: 08 mei 2021

Antwoord van KEYMUSIC

Beste Ragar,

Wij betreuren het te vernemen dat je ontevreden bent. Wij kunnen je in ieder geval gerust stellen, van faillissement is geen sprake. Sterker nog, staan nog een aantal winkels in het verschiet die geopend zullen worden. Is het mogelijk om een mailtje te sturen naar helpdesk.nl@keymusic.com en de situatie toe te lichten? Dan kunnen wij altijd kijken wat wij voor je kunnen betekenen.

Met vriendelijke groet,

Het Keymusic Team


Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Vertraagde levering, extra verzendkosten, retourneren niet mogelijk

Ik had twee boeken besteld bij Keymusic. Op de website werd er aangegeven dat het dezelfde week aan zou komen, komt het pakketje twee weken later. Kan gebeuren. Maar dan staat er op de factuur dat ik nog extra verzendkosten moet betalen omdat ik maar een gedeelte had betaald via de webshop, vrij markant.
Nadat ik een aanvraag had gedaan om de boeken te retourneren krijg ik het antwoord terug dat dit niet kan met boeken, had misschien de kleine lettertjes moeten lezen maar het telt wel lekker op zo.
Helemaal waardeloos, deze klant zijn ze kwijt. Geef mijn geld liever bij een andere winkel uit die zijn zaakjes wel op orde heeft.

Datum van ervaring: 06 februari 2022


Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

online kopen

JB case online gekocht, nu komen jullie zeggen dat het ' levertermijn op aanvraag ' stond wat niet waar is anders had ik het niet gekocht. Heb jullie zelf gecontacteerd en niet omgekeerd zoals jullie beweren. Ik vroe mijn geld terug, wederom geen antwoord. Slaap verder. Sorry dat ik iets bij jullie wou kopen, sorry voor het storen.

Datum van ervaring: 19 mei 2021

Antwoord van KEYMUSIC

Beste Francis,

Vervelend om te horen dat er onduidelijkheid is ontstaan over je bestelling. Er is echter sprake van een verkeerde aanname bij onze collega's , want zoals je zelf aangeeft was het product leverbaar binnen 2 tot 5 werkdagen. Het zal dan ook morgen beschikbaar zijn voor verzending in ons magazijn. Excuses voor het misverstand, wij zullen dit nog bevestigen via onze eigen correspondentie met jou.

Met vriendelijke groet,

Het Keymusic Team


Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Super service bij Keymusic Amsterdam

Ik heb recent bij keymusic Amsterdam 2 gibson les pauls laten afstellen en ze spelen weer helemaal top.

Daarnaast heb ik mijn ESP KH-2 die helemaal onder de roest en vuil zat laten opknappen en tot mijn grote verbazing is deze nu zo goed als nieuw. Hoe Guitarwizard Koen mijn oude liefde heeft opgeknapt is ongelooflijk!

Super dank aan Koen en Elias voor het weer bespeelbaar maken van mijn beauties.

En dit allemaal voor een meer dan schappelijke prijs.

Klantvriendelijkheid 10
Kennis van zaken 10
Eindresultaat 10

Datum van ervaring: 24 juni 2021


Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Heb met Keymusic Antwerpen enkel goede…

Heb met Keymusic Antwerpen enkel goede ervaring. Zeer competente mensen die me als beginneling helpen zonder uit de hoogte te doen, geen inspanning is te veel. Ook heel vriendelijk, bovendien competetieve prijzen. Ik loop soms gewoon eens binnen zonder aankoop, is geen probleem. Aan iedereen aan te bevelen Top!!

Datum van ervaring: 22 september 2018


Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Slechte klantenservice!!

Slechte klantenservice!!
Bestelling geplaatst ging normaal geleverd worden binnen de 2- 5 dagen.
Na contact met de "klantenservice" alleen maar slechte excuses gekregen van: de winkel is dicht tot het is niet in het centraal magazijn enz..
Als klant kan je daar niet echt tevreden mee zijn!!

Datum van ervaring: 10 augustus 2021


Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Keymusic delivering

Keymusic, het slechtste wat mij is overkomen, zij beloofden mij een gitaar te leveren wat ook gebeurde na 4 maanden, en vier af leverdatums, echter dit was niet het door mij bestelde artikel. Hierna op diverse manieren contact gezocht en tot op heden niets vernomen (2weken na levering). Gekocht is gekocht blijkbaar. Ik heb een keurig voorstel gedaan om dit op te lossen ook hier echter geen enkele reactie, u begrijpt dat ik en de rest van mijn muziek vrienden klaar zijn met "Keymusic" Nooit meer!!!!!!!!

Datum van ervaring: 30 april 2021


Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Tegoedbon in plaats van geld.

We zijn met onze versterker en onze wensen naar de winkel gegaan en hebben ons laten voorlichten.
De dasspeld microfoon voor de dirigent werkte niet en een headset is de winkel niet eens uitgeweest vanwege feedback op 4 meter afstand.
Toen we ervan af wilde zien kregen we een tegoedbon😡
Ja, staat op de website. Die hebben we in de winkel even niet gelezen.
Aanslag op de kas van een vrijwilligers koor, want wat moeten we nu. Geld weg en geen product.

Datum van ervaring: 12 mei 2022