Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

De Boer: 'Als El Hamdaoui naar PSV wil, dan moet hij dat doen'

Laatste update:

Frank de Boer zou er geen probleem mee hebben als Mounir El Hamdaoui vertrekt naar PSV. Voor de aanvaller is komend seizoen geen plaats meer in de selectie van Ajax, zo kreeg hij per brief te horen. De Marokkaans international dient zich bij de beloften van de Amsterdammers te melden. In Eindhoven en omstreken gaat het gerucht dat PSV El Hamdaoui graag wil overnemen.

/

"Ik gun hem het allerbeste en als hij naar PSV wil, dan moet hij dat doen", vertelde De Boer dinsdagmiddag aan AT5. Volgens de oefenmeester van de Amsterdamse club is er recent geen nieuw conflict geweest tussen hem en de spits. "Er is niks gebeurd", verzekert De Boer. "We hebben met elkaar gesproken en naar aanleiding van dat gesprek heeft Ajax hem de brief gestuurd."

El Hamdaoui heeft zelf ook bij Ajax aangegeven dat hij geen toekomst meer ziet in Amsterdam. "Hij gaf zelf ook aan dat hij weg wil en dat leek mij wel een goed idee", herhaalde De Boer met een knipoog. Coach en speler lagen vorig seizoen meerdere keren met elkaar overhoop. "Hij past niet in mijn plaatje. Als er een club voor hem komt, mag hij weg."

Marcel Brands, technisch directeur van PSV, heeft naar eigen zeggen geen contact gehad met Ajax over een eventuele overname van de overbodig geworden El Hamdaoui. Ook met El Hamdaoui zelf zijn volgens de sportbestuurder geen gesprekken gevoerd. "Ik weet dat ik vanuit het verleden vaak aan hem word gelinkt", vertelde Brands eerder. "Toch is er op dit moment geen enkel contact geweest."

Ajax moet de concurrentie niet versterken

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Of PSV er blij van moet worden is een andere vraag..

28 juni 2011 om 14:12

Ik als Ajacied zou er in elk geval wel blij van worden...

28 juni 2011 om 14:16

Ook als hij er in de competitie 2 maakt tegen ons?
Je kan zeggen wat je wilt , hij kan gewoon goed voetballen.
Het is zijn mentaliteit die hem bij Ajax parten heeft gespeeld.
Ik zie hem liever lekker naar Jol vertrekken , wie weet dat Martin de carierre van deze jongen weer kan vlot trekken.

28 juni 2011 om 14:18

Ik zou niet al te snel blij worden want hij gaat bij PSV gewoon weer topscorer worden van Nederland. Ik snap dat het Amsterdamse publiek het niet meer in hem ziet zitten, dat vind ik ook terecht gezien zijn gedrag, alleen is het niet zo dat hij niet meer kan voetballen. Het blijft een van de meest gevaarlijke aanvallers op de Nederlandse velden. Mocht PSV in staat zijn om Strootman, Mertens en El Hamdaoui te halen dan acht ik ze weer volop in de race voor de Nederlandse titel komend jaar.

28 juni 2011 om 14:18

Je doet nu net alsof El Ham er niets van kan. Volgens mij heeft hij in het verleden bewezen een erg goede spits te zijn. Ik zou er als Ajacied niet al te blij mee zijn dat hij naar PSV zou vertrekken.
Het volgende weet ik niet zeker maar was hij ook niet club topscoorder vorig seizoen?

28 juni 2011 om 14:20

ik als Ajaxxxied niet. Zou hem graag samen met jansen en Boerrigter willen zien

28 juni 2011 om 14:23

Jawel dat was hij. Het kan een geweldige voetballer zijn. Alleen dan moet wel alles naar de hand van meneer El Hamdaoui geregeld worden. Iets dat ze bij Ajax niet accepteerde. Misschien dat Ajax er verkeerd mee omging, maar ik denk persoonlijk dat het aan de speler zelf ligt. Bij AZ ging het ook niet altijd even makkelijk met deze jongen. Maar misschien dat hij bij PSV weer opbloeit, dan kunnen ze er nog plezier van hebben!

28 juni 2011 om 14:26

Als je een Ajacied was zou je het wel goed spellen denk!

28 juni 2011 om 14:27

Jij als ajaxxxxied?

Aan wie moet boerrigter zijn voorzet geven?
Hij kan niet koppen en staat overal en ergens maar nooit in de spits zelf.
Dus dat word niks.
En op 10 is eriksen een klasse beter.
En op de bank wil je hem niet hebben.
Dus kortom weg wezen er mee?

28 juni 2011 om 14:27

Dat zal niet meer gebeuren, Frank de Boer was heel stellig erover dat El Hamdaoui kan vertrekken.

Off: Frank gaf ook aan dat hij het liefst nog Twee spitsen erbij wilt hebben, Sightorsson (waar ze echt niet voor uiteindelijk toch wel over de brug voor komen zoals Verbeek zei) en ???. Hij wilt Siem de Jong niet meer als spits gebruiken.

28 juni 2011 om 14:28

Dat zijn de 3 XXX van Amsterdam Hij is gewoon zeer creatief met letters!

28 juni 2011 om 14:37

el hamdaoui is een fantastische voetballer. dat heeft hij zelfs in het ajax shirt bewezen. hij is dat shirt alleen niet waard omdat hij zichzelf belangrijker acht dan de club. daarbij komt dat hij totaal niet in het systeem past. ik zie hem nog wel presteren in een tweespitsen systeem met aanvoer van bijvoorbeeld janssen, maar dat is het laatste dat we willen in amsterdam. laat hem dus gaan, desnoods naar psv. misschien bloeit hij er op. maar bang voor psv kan je niet zijn zolang rutten er zit en ze chronisch kwaliteit tekort komen achterin en op doel.

28 juni 2011 om 15:01

Ja maar al gaat El-hamdaoui naar PSV en wordt daar topscorder, PSV heeft met Toivonen iemand die 15 goals per seizoen maakt. Lens 12, nou dan El Hamdaoui in de spits zeg die scoort er 30 dan heb je alsnog maar 57 doelpunten en dat is niet genoeg. Daarbij als PSV nu niet eens geld heeft voor Strootman en Mertens samen dan hebben ze al helemaal niet genoeg voor Strootman, Mertens EN El-hamdaoui. Maar als er door een wonder dit toch mogelijk zou worden dan doen ze natuurlijk mee voor de titel, sterker nog dan geef ik ze een hele goeie kans. Mits El-hamdaoui dan natuurlijk zijn draai weer vindt.

28 juni 2011 om 15:14

Het gaat niet over 'geld hebben', maar over 'geld waard zijn'! Stel dat de plaatselijke FC Eindhoven 3 miljoen vraagt voor hun doelman, dan haalt PSV die toch ook niet, want dat is hij gewoon niet waard! En dan heb ik trouwens nog nieuws voor je: als die vergadering van vanavond positief uitvalt, tekenen zowel Mertens als Strootman een contract voor 3 en 4 jaar. Alles is al geregeld, alleen de keuring en de krabbels ontbreken nog!

OT: Je kan zeggen wat je wilt van El Hamdaoui, maar hij is toch al drie jaar achter elkaar clubtopscorer geworden, zowel bij Ajax als 2x AZ, en dan doe je het toch zeker niet verkeerd. Wanneer hij zijn mentaliteit aanpast is hij van mij hartelijk welkom, anders moet ik het nog wel eens even zien... Verder denk ik ook dat hij veel meer bij PSV past dan bij Ajax: bij PSV speel je als spits in een 'vertrouwd' 4-3-3 systeem, met vleugelspelers die er staan om de voorzet te kunnen geven. Bij Ajax ben je meer een voetballende spits, die veel betrokken wordt in combinaties, en daar is El Hamdaoui niet echt het type voor, hij is meer van het afmaken! Maar de kwaliteiten zijn er wel degelijk, alleen de mentaliteit is ver te zoeken!

28 juni 2011 om 15:18

Haha ja als je zo naar Twente kijkt hebben die ook te weinig doelpunten. Bij psv had afgelopen jaar iedere speler wel gescoord. Daarnaast heeft Strootman een geweldig schot (kijk youtube) en kan ook labyad er zeker wat van. Ook heeft PSV met Hutchinson en Bouma spelers die zeker een paar treffers per seizoen maken. zo kom je toch op 70-80 dus dat kan al genoeg zijn.

Ik hoop alleen dat El-hamdaoui niet komt. Brengt venijn, maar op een negatieve manier. Heeft een te grote ego voor Psv. Een speler die bij zijn contractering perse een duurdere auto dan zijn medespelers moet hebben bezit geen PSV Dna.

28 juni 2011 om 15:29

Ik denk dat je helemaal gelijk hebt. El Hamdaoui rendeerde t beste in een 2-spitsen systeem met of Dembele of Koevermans. Rutten speelt 4-3-3 dus ik zie geen meerwaarde. Als je hem de concurrentie aan laat gaan om op links te spelen wordt t weer heibel... PSV heeft (naast Strootman en Mertens) behoefte aan een balvaste spits die ook goed is in de lucht. Als we die halen gaan we t jullie toch lastig maken....

28 juni 2011 om 15:49

Gevaarlijkste speler mits het team in dienst van hem speelt. Onder de Boer moet je in dienst van het team spelen. Dat .is het verschil. Bij Az met van Gaal kon hij overal lopen waar hij wilde en scoorde hij er rustig op los. Ik heb hem dit jaar dat ook zien doen bij ajax (overal lopen) en toen liep hij soms op het middeveld andere spelers in de weg. Of dan staat hij spits, maar als het team uiteindelijk de spits wilt aanspelen is de spits nog op het middeveld te vinden

28 juni 2011 om 16:03

Bullshit dat jullie alle schuld bij Mounir leggen.
Hij heeft er 13 gemaakt onder Jol en volgens mij 1 onder De boer die hem nooit een eerlijke kans in mijn opinie heeft gegeven.
Ik zie hem liever in de basis bij Ajax dan bij Psv.
Bij AC Milan thuis stond hij er ook en toen werd hij de hemel ingeprezen.
Dit is allemaal gelul. Hij is de beste spits in de eredivisie op dit moment.

28 juni 2011 om 16:17

Dat was hij inderdaad ja, tuurlijk is mounir een fantastische voetballer met een uitmuntende techniek, blijf het zonde vinden dat het niets geworden is bij Ajax, maar ik zou hem dus niet aan PSV verkopen, tenzij ze gewoon de prijs betalen die Ajax voor hem wil hebben.

28 juni 2011 om 17:22

Ajacied kan zowel met 'c' als met x geschreven worden. Ajacied is wel het meest gebruikte denk ik. En Ajacied is afgeleid van het meervoud Ajacieden. Ajax is de Latijnse vorm van Ajas ( Grieks ). dus kan je stellen dat Ajacied het meest correcte is, al ben ik niet zeker.

28 juni 2011 om 21:09

uhm denk jy nou echt werkelijk dat psv het geld uberhaupt heeft om El Hamdaoui, strootman en mertens heeft? alleen strootman en mertens samen krijg je niet onder de 15 miljoen. dan hangt er zeker ook een prijskaartje om Monir van een circa 3 a 4 miljoen. Kortom zo'n 20 miljoen euro.
Het is ook geen speler die zich verder kan ontwikkelen. hy is al door zyn ontwikkeling heen en zal hem zeker niet aantrekken als psv zijnde.
Het is natuurlyk wel een spits die in 30 wedstrijden minstens een keer of 15-20 scoort. maaar ik zie betere spitsen voor psv zoals ?, Matavz?, Dost?
Dat zyn nog frisse jonge jongens, die ook niet al te nadrukkenlijk aanwezig zijn wat bij Mounir zeker wel is
heeeeeeeeyyyy!!!!! ik zie net op www.nu.nl dat mertens en strooman overgenomen zijnn, fantastisch!

28 juni 2011 om 14:18

Ik denk het wel. El Hamdaoui is een hele goede voetballer die helaas niet bij Ajax past.
Bij AZ heeft hij echt laten zien hoe goed hij is en wellicht past hij bij PSV wel in het systeem!

Voor PSV geen slechte optie denk ik. 3-4 miljoen neertellen en je hebt een goede speler erbij.
Enige nadeel is dat de fans misschien het idee hebben blij gemaakt te worden met een afdankertje van Ajax!?!?! Maar als die dit seizoen 15 goals maakt is dat ook vergeten.

28 juni 2011 om 14:33

Ik denk dat hij toch zo'n 5 miljoen gaat kosten en je moet ook niet vergeten EL Hamdaoui kost ook wat aan salaris.

28 juni 2011 om 15:03

Niet alleen salaris hoor, deze jongen moet flink wat handgeld, de grootste en duurste auto, misschien nog wat compensatie voor die sportwinkel van hem. Wordt een duur egeintje voor Psv.

28 juni 2011 om 15:15

volgens mij rijd el hamdaoui gewoon in een mercedes r-klasse. Zeker niet de duurste auto.
Dat van de duurste auto en compensatie voor zijn sportwinkel waren allemaal roddels. niets daarvan is waar is gebleken.
Ik als ajacied zou hem liever zien blijven. hij blijft de beste voetballer van ajax.

28 juni 2011 om 15:17

Die sportwinkel heeft hij in Rotterdam, die mensen hebben er daar echt geen problemen mee als hij naar PSV komt hoor! Alleen toen hij tekende voor Ajax was hij, begrijpelijk, bang dat zijn inkomsten omlaag zouden gaan wegens de rivaliteit Rotterdam - Amsterdam, daarom vroeg hij die vergoeding! En die auto moet geen probleem zijn: volgens mij rijdt iedereen bij PSV Mercedes, dus dat zit voor hem wel goed ;-) !

28 juni 2011 om 15:51

Psv-systeem? die is toch gewoon 433? Net zoals ajax en twente en de meeste nederlandse clubs. Ik denk dat El ham alleen uit zijn verf komt als het team in dienst van hem speelt anders niet.

28 juni 2011 om 16:02

ik denk echt geen 5 miljoen. hij wordt anders toch speler van het 2e elftal. denk dat ajax met 2 miljoen al blij genoeg is.

28 juni 2011 om 17:42

Je kan zeggen wat je wilt over El Hamdaoui, maar ik denk dat hij bij PSV best uit zijn verf kan komen, zolang het elftal maar om hem heen draait (kijk bij AZ) daarnaast heeft hij bij PSV Lens weer naast zich, dus denk dat dat alleen maar goed kan komen.

hij heeft en is een ego inderdaad, maar wel een ego die er 30 in kan schoppen in een seizoen, en dat is wat PSV vorig seizoen mistte

Zo is dat...die gozer moet gewoon weg..liever vandaag als morgen..

28 juni 2011 om 14:19

Daar geef ik je groot gelijk in. Alleen een beetje jammer dat je dan PSV ermee op wilt zadelen. Ik snap dat je, als Ajax supporter niet heel veel op hebt met Psv, maar om ze dan gelijk El Hamdaoui toe te wensen. Dat gaat toch wel een beetje ver, vind je niet?

28 juni 2011 om 14:58

Ik moet zeggen dat ik het geen probleem zou vinden.
El Hamdaoui is een moeilijk persoon maar is wel garantie voor veel goals. Tevens heeft Rutten laten zien dat people management wel een goede kant van hem is. Liet probleem kinderen Lazovic en Reis weer voetballen ipv mekkeren. Kan hij misschien bij El Hamdaoui ook wel voor elkaar krijgen. Met Lens en Mertens op de flanken is hij meer dan welkom. Door die brief van Ajax en de openheid van zaken is zijn waarde iig een stuk gedaald. Niet heel slim van Ajax!

28 juni 2011 om 15:06

Jij zegt dat Rutten een peoplesmanager is. Ik heb daar nog wel mijn twijfels over. Tuurlijk in het geval van Lazovic heb je gelijk. Maar Reis wist dat het voor hem echt een laatste kans was, dus dat kun je niet echt aan Rutten toeschrijven.

Er zijn andere gevallen, waaruit blijkt dat Rutten helemaal geen peoples-manager is. Kijk maar naar Bakkal en in mindere maten naar Wuytens. Jongens die er nu eigenlijk al hadden moeten staan en daar ook de kwaliteiten voor hebben, maar waar Rutten gewoon niet mee om kan gaan.

El Hamdaoui heeft een beetje hetzelfde probleem als Leonardo (nac). Die gasten is het zo hoog in de bol geslagen, dat ze de realiteit helemaal uit het oog zijn verloren. Die gasten zijn niet meer te redden!

28 juni 2011 om 15:22

Voordat Rutten trainer werd, had Reis niks gepresteerd. Hij was veel op Stratum te vinden en hij zat volgens mij niet eens bij de selectie van het tweede! Na vele gesprekken met Rutten is Reis echt veranderd en is hij uitgegroeid tot vaste waarde in het tweede, en zoals bekend ook bij het eerste! Ik snap waar jij op doelt, maar iedereen heeft regelmatig een terugval bij een 'afkickproces': een normale club had hem allang ontslagen, maar Psv, en met name Rutten, hadden nog altijd vertrouwen in hem. Ik denk dat dát is wat Psv-bayern bedoeld met people-management!

En people-management heeft niet zoveel te maken met spelen of niet spelen: Bakkal is simpelweg niet goed genoeg voor de basis, alleen dat beseft hij zelf niet. Iedere keer dat hij speelt, speelt hij als een zoutzak. Zelfs Engelaar speelt regelmatig beter! Over Wuytens heeft hij inderdaad ongelijk, want deze hoort natuurlijk gewoon op de plek van Engelaar te staan!

28 juni 2011 om 15:53

Wat jij zegt is misschien de juiste oplossing van psv. Rutten als assistent/mentalcoach voor de speler, en de een trainer aantrekken die PSV ook daadwerklijk laat voetballen

28 juni 2011 om 19:48

Dat is nog niet eens zo'n gek idee. Ben alleen bang dat Rutten geen stap terug zal willen doen!

ik vind van niet. ik zou het zelfs verschrikkelijk vinden, ookal mag ik die hele El Hamdaoui niet. Ik ben al blij dat we eindelijk van die Aissati en Rommedahl af zijn. Je gaat als speler gewoon niet naar de grote rivaal, uit respect voor je eigen club niet en uit respect voor die andere club niet. De supporters van beide clubs zullen een hekel aan je krijgen en ik denk niet dat hij er nu al van genoten heeft dat de supporters van Ajax al een hekel aan hem hebben. Gewoon niet doen, dat is beter voor jezelf en alle partijen.

28 juni 2011 om 14:15

Je zegt de supporters van beide clubs zullen een hekel aan hem hebben, vervolgens zeg je dat de supporters van Ajax al een hekel aan hem hebben. Denk je niet dat de PSV supporters hem dan juist zullen omarmen, een speler die de Ajacieden hekelen?

28 juni 2011 om 14:20

''denk je niet dat de PSV supporters hem dan juist zullen omarmen, een speler die de Ajacieden hekelen? ''

Dat is nu dat typische calimerogedrag richting Ajax. Omdat Ajacieden een hekel aan hem zouden hebben (lang niet allemaal), moeten de PSV supporters hem omarmen. Juist omdát Ajacieden een hekel aan hem hebben.

Je zou maar zoveel met Ajax bezig zijn.

28 juni 2011 om 15:13

Denk dat de ajacieden de laatste tijd meer met Psv bezig zijn.
Als je bijvoorbeeld alleen al kijkt naar het laatste topic over de grond verkoop van het stadion... zijn meer reacties op van ajacieden dan van psvers!

28 juni 2011 om 14:16

Een speler als Rommedahl kun je daarin echt helemaal niets verwijten vind ik. PSV is niet zijn club, ook al heeft hij er een hele tijd gespeeld. Hij komt vanuit het buitenland en is veel minder bezig met die rivaliteit. Ook heeft hij niet de rechtstreekse overstap van PSV naar Ajax gemaakt. En ik gunde Rommedahl ook gewoon het succes bij Ajax, vond dat nou niet echt een beladen overstap. Die van Aisatti is anders, komt uit de jeugdopleiding van Psv. Via 'ruzie' gaat hij weg en gaat hij naar Ajax toe.

28 juni 2011 om 14:16

Hij heeft nou niet echt een hechte band met Ajax opgebouwd en als hij zijn doelpunten maakt in Eindhoven en zich niet als een kleuter gedraagt zullen ze hem daar ook wel accepteren.

28 juni 2011 om 14:24

@ Peerk en Martijn3 en Kevink, daar hebben jullie beide gelijk in, maar het gaat mij om het verleden bij de grote rivaal en niet of hij daar de jeugdopleiding heeft gehad en wel of niet Nederlander is. Ik vind het gewoon helemaal niks als een speler van PSV naar mijn club komt of andersom, ookal vond ik dat geen geweldige speler of mocht ik hem niet. El Hamdaoui heeft inderdaad verzaakt bij Ajax, maar dat neemt niet weg dat hij er wel gewoon gespeeld heeft en ik vind dat hij dan gewoon niet naar PSV moet gaan. En ik denk echt niet dat de Psv-spelers heel erg blij zullen zijn met een speler waar ze bij Ajax een hekel aan hebben, want ik hoef Berg of Engelaar ook echt niet te zien bij Ajax.

28 juni 2011 om 14:31

Maar Twente is op het moment toch ook een grote 'rivaal' van Ajax? Of zien de Ajacieden dat nog niet zo?

In dat geval zou je ook moeite hebben met de komst van Theo?

28 juni 2011 om 14:50

op dit moment is Twente in mijn ogen iig geen grote rivaal van ajax. Op dit moment doen ze bovenin de eredivisie mee om de prijzen maar zolang twente nog geen topclub is, en dat zijn ze nog niet, is het geen rivaal van ajax.

28 juni 2011 om 16:09

dat je berg of engelaar niet bij ajaz hoeft te zien is logisch want die deden het dit seizoen slecht. el hamdaoui deed het heel goed. 25 goals in 26 wedstrijden tegenover berg met 8 goals in 25 wedstrijden. el hamdaoui maakt er gewoon drie keer zo veel

28 juni 2011 om 14:18

Ajax heeft geen respect voor El Hamdaoui getoond , waarom andersom wel dan ?

28 juni 2011 om 14:28

@geldrop0402 Als Ajacied geef ik je groot gelijk. De supporters zijn niet altijd even eerlijk geweest. Ook als je in de tribune staat en soms mensen uitfluiten is om je dood te schamen als Ajaxsupporter. Ik hoop dat die akties een keer Passe zijn.

Kinderachtig om je beste spits op die wijze te behandelen en ook nog eens De CL in heeft weten te schoppen en ook nog eens de nodige doelpunten heeft gemaakt die ons de 3de ster heeft bezorgd.

Een prachtige voetballer is het. De boeroepers zijn enkel en alleen napraters, interpreteerders en ongemanierden. Het wordt tijd dat ze zich volwassen gaan gedragen.

28 juni 2011 om 14:21

denk je nou echt dat el hamdaoui ook maar enig clubgevoel heeft? ben toch niet zo naief..

28 juni 2011 om 14:25

Idd.. Mounir kent geen clubliefde, alleen salarisliefde.. Toch is het wel een goeie speler maar helaas zonder mentaliteit!

28 juni 2011 om 14:31

Clubliefde beste medeajacieden is een Ilusie, dat bestaat alleen bij de supporters ''ons dus''. Iedereen gaat voor het geld. Niemand gaat voor iets anders. Ajax is een werkgever. Wij zijn het die hun harten moeten winnen met onze liefde voor hun.

Mounir heeft voldoende mentaliteit, dat is de reden ook dat hij niet op de bank wil plaats nemen. Vertonghen wil dat ook niet En dat is terecht!!!!.

28 juni 2011 om 14:38

Echt waar, wat een grote onzin kraam jij uit. Heeft een man als Heitinga geen clubliefde? Of Danny Blind? Of bij PSV Philip Cocu? Of bij NAC Rob Penders? Of moet ik nog even doorgaan? Clubliefde bestaat zeker wel onder spelers. Als Heitinga naar het buitenland gaat betekent dat nie tomdat hij niet van Ajax houdt. Hij wil gewoon persoonlijk een uitdaging aangaan. Everton zit nu niet ineens in zijn hart omdat het zijn werkgever is. Clubliefde bestaat zeker wel. Bij El Hamdaoui zal dat anders liggen. Heeft een zware tweede seizoenshelft achter de rug, slechts 1 seizoen in dienst bij Ajax en is een Rotterdammer. Nee, Ajax moet deze trotse jongen snel van de hand doen. Is geen speler die bevorderlijk is voor het groepsproces. Misschien dat ie bij PSV opbloeit. Ik zou echter hoog in de boom gaan zitten als PSV aanklopt. Het blijft een concurrent. Daarnaast hebben ze ook miljoenen voor Dries Mertens over.

28 juni 2011 om 14:22

Uit respect voor Ajax??????

Wat voor respect heeft hij gekregen van Ajax???
Hou toch op man tegenwoordig telt voor een voetballer maar een ding, voetballen en geld!
Bijna iedereen heeft een hekel aan El Hamdaoui terwijl hij toch Ajax min of meer heeft geholpen aan het kampioenschap en CL.

El Hamdaoui moet sowieso weg en het liefst naar PSV of wordt het toch Fulham.

28 juni 2011 om 14:22

deze reactie slaat wat mij betreft nergens op, waarom zouden ze bij PSV een hekel aan hem hebben of was het soms de publieks lieveling bij Ajax ? nee bij PSV zullen ze alleen een hekel krijgen als hij zich net zo gedraagd als bij ajax. maar als hij zich gewoon profesioneel opstelt dan heeft PSV aan MEH gewoon een meerwaarde en een goede voetballer in huis. gewoon doodzonde dat het bij ons zo gelopen is, of vind je dat hij ook niet kan voetballen. ?
Zelf ben ik het er ook niet mee eens dat je blij moet zijn dat we van Rommedahl ''af zijn'' maar dat is een mening, ik vond het als wissel voor Ajax een absolute meerwaarde nooit klagen goed in de groep ervaring snel dus snap hem niet.

28 juni 2011 om 14:26

het gaat er niet om hoe hij het bij Ajax gedaan heeft, wat voor persoonlijkheid hij heeft en of hij wel of niet uit de jeugdopleiding komt. Het gaat om het verleden bij Ajax, hij heeft ooit bewust voor Ajax gekozen en dus niet voor PSV (ookal hadden zij geen interesse). Ik hoef gewoon geen enkele speler bij Ajax te zien die bij psv gespeeld heeft en ik denk dat meerdere psv'ers dat idee ook andersom zullen hebben. Dat is mijn mening gewoon, moet dan iedereen zo beginnen te zeuren?

28 juni 2011 om 14:33

Nou ja goed dat is je goed recht alleen vind ik persoonlijk Ajax en PSV niet zo zeer Rivale alleen goede concurenten, als bv Dzuzak naar Ajax zou komen zou ik hem toch echt hartelijk welkom heten. maar goed er zullen vast meerdere mensen zijn die jou mening delen ik iede geval niet en ik denk persoonlijk de meerderheid niet maar goed.

28 juni 2011 om 14:26

Sinds wanneer is PSV een rivaal? Een concurrent zeker, maar geen rivaal.

Ajax wordt er toch niet slechter van,
laat hem maar lekker ego doen bij psv!

Ik heb liever niet dat hij naar PSV komt, misschien als hij max. 2 a 3 miljoen kost en qua salaris niet over het miljoen gaat. Anders is het, mijns inziens, een te groot risico. Hij heeft een specifieke persoonlijkheid dat voor problemen kan gaan zorgen, daarom denk ik dat PSV (naast et financiële oogpunt) gewoon door moet zoeken naar een andere spits.

28 juni 2011 om 14:15

Helemaal eens met jou. Daarnaast moet hij ook nog fit zijn, weet niet of hij dat is. Anders gewoon doorzoeken.

28 juni 2011 om 14:19

Helemaal eens. Het is een goede spits, maar op dit moment moet PSV niet meer dan 3 miljoen voor hem uitgeven. Maar als hij zijn zin heeft kan hij er 25 inschoppen in een seizoen, maar de vraag is: gaat hij het naar zijn zin krijgen.

28 juni 2011 om 14:27

Nee Mounir gaat niet naar psv.. psv drukt met salarissen al behoorlijk op de begroting en had begrepen dat het salarisuitgaven met 3 miljoen gingen zakken. Dus Mounir zal zelf al niet ingaan op het voorstel mocht psv die doen. Dus kan met enige zekerheid wel zeggen dat Psv hem niet zal aantrekken,

Ik weet niet of PSV gelukkg zou zijn met deze speler. Het is in elk geval een jongen met een gebruiksaanwijzing. Maar juist onder van Gaal excelleerde hij. Dat is dan wel weer opvallend aangezien van Gaal volgens mij een trainer is die geen grote ego's in zijn selectie duldt.

Op dit moment is de nood in de voorhoede zo hoog dat ik El Hamdaoui toch zou toejuichen, mits hij wat inlevert op zijn salaris. PSV speelt wel het spelletje, waarin El Hamdaoui het goed zou doen.

28 juni 2011 om 14:17

Dat zei ook iedereen toen hij naar Ajax kwam! Maar El Hamdaoui mag van mij lekker naar PSV gaan! Ajax word er niet minder sterk door en bij PSV zie ik hem zowieso niet presteren!

28 juni 2011 om 14:37

Al vanaf het begin werd door sommigen geroepen dat er met Suarez en El Hamdaoui twee kapiteins op een schip waren, en dat dat niet ging werken. Ik weet helaas niet meer wat mijn mening was, maar ik vind dat het bij PSV anders is. Ondanks het feit dat Lens en Labyad soms de neiging hebben om voor eigen succes te gaan, laat afgelopen seizoen zien, dat de spits genoeg ballen krijgt. Het zou fijn zijn als er voor het eerst in tijden eens een spits stond die die ballen ook daadwerkelijk afmaakt.

Ik als Psv-supporter zie hem liever niet komen. Die jongen is gewoon erg lastig, als ie een paar keer gewisseld wordt is die helemaal van de kaart, gaat ie ruzie maken en heb je er het hele seizoen verder niks meer aan.

Stel dat ie komt, mag je hopen dat ie elke wedstrijd scoort, zodat hij vertrouwen blijft krijgen.. Ik zie dit echter niet zo snel gebeuren, vind El Hamdaoui eigenlijk overschat: heeft het maar één seizoen echt heel goed gedaan (bij AZ aantal jaren terug)

Ik hoef hem niet bij Psv, heeft een mentaliteit van niks. Aardige spits, daar niet van, maar de mentaliteit is ook belangrijk, zeker bij een wat meer nuchtere club als Psv, dan past niet bij hem met al zijn sterallures. Laat hem maar lekker in Amsterdam blijven, daar zit hij in mijn ogen goed.

28 juni 2011 om 14:19

verfijnde reactie...

je spreekt jezelf tegen immers...de allures van El Hamdaoui worden ook in Amsterdam niet gepruimd....dus in dat opzicht zijn ze zeker zo nuchter als de jongens uit eindhoven...

en over sterallures kan je arbitrair oordelen...als je onderweg bent naar de 4e misschien nog iets meer...

28 juni 2011 om 22:56

Ik heb het er dan ook totaal niet over of die speler met zijn sterallures wel in Amsterdam thuishoort. Ik heb het er gewoon over dat PSV die speler niet moet kopen omdat hij niet bij PSV past met zijn sterallures, of hij wel of niet bij Ajax past heb ik het niet over. Als ik mijn reactie zo teruglees snap ik wel dat je het ook anders op kunt pakken, sorry daarvoor dan, maar ik bedoelde het op een andere manier. Namelijk dat PSV hem niet moet kopen en dat hij dan maar lekker in Amsterdam moet blijven.

28 juni 2011 om 14:20

Als hij een trainer heeft die hem de vertrouwen geeft die hij nodig heeft zal je weinig merken van die sterallures. Als voorbeeld kon je het duidelijke zien bij Jol. en met Rutten hebben jullie een trainer die daar zeker voor geschikt. Die jongen schiet er minimaal 20 in volgend jaar daar ben ik overtuigd van indien hij naar Psv trekt.

28 juni 2011 om 15:08

Inderdaad, bij Psv hebben ze het al druk zat een andere spits op de rails te houden...reis.

Ik denk dat dit echt dé spits voor PSV kan zijn. Zou hartstikke blij zijn als hij zich meldt in Eindhoven. Kan er aan de hand van Rutten zo 25 inschieten denk ik.

Lens, Toivonen, Mertens, El Hamdaoui.

28 juni 2011 om 14:18

Juist met spelers zoals Lens en Mertens kan hij niet mee overweg! Die gaan vaak ook voor eigen succes!

28 juni 2011 om 14:21

Hij heeft toch met Lens samengespeelt bij AZ ?

28 juni 2011 om 14:25

Ja en Lens zou niet gelukkig zijn om weer met hem samen te spelen las ik volgens mij in een bericht hier een paar dagen geleden.

28 juni 2011 om 14:21

Dat zeiden vorig seizoen alle ajaxcieden ook.

Kijk wat hij nu is:

Wisselspeler
Ruziemaker (volgens Fans)
Hij staat op de transferlijst
El Hamdaoui heeft enkele conflicten gehad met de trainer

Ik verwacht dat dit bij PSV ook gaat gebeuren. Er zijn denk ik 2 clubs waar hij wel naar toe kan Qua trainer:

Az: Gert-jan Verbeek kan wel met dit soort irritante mannetjes omgaan. Ik weet echter niet wat het publiek over een terugkeer zou denken.

Fulham: Met Martin Jol als trainer hoef ik hier niet zoveel over te zeggen. El Hamdaoui zal echter niet alle wedstrijden spelen door de conccurentie van Zamora en Dembele.

Ik hoop de laatste optie dan heb je drie winnaars;

El Hamdaoui: hij heeft weer zijn geliefde trainer en heeft een precies goede club voor zijn niveua

Fulham: ze hebben een spits die op meerdere posities inzetbaar is en waarschijnlijk wel goed is voor ongeveer 10 goals in de Pl.

Ajax: ze zijn van een te dure speler af die niet zo lekker meer bij het publiek ligt.

28 juni 2011 om 14:27

Heeft El Hamdaou bij elke club problemen gehad me de trainer? Volgens mij alleen bij Ajax hoor, dus om nu te zeggen dat de ruzie volledig zijn schuld is, vind ik ook moeilijk om te zeggen. Ik denk dat de Boer wel een eigenwijs mannetje is eigenlijk die alles zal doen om zijn gelijk te bewijzen. Ik zou niet meteen alle schuld op El Hamdoui zetten.

28 juni 2011 om 14:34

El Hamdaoui had bij AZ ook al problemen hoor...

Ik weet niet meer precies met welke trainer maar de relatie tussen trainer en speler verliep niet bepaald vlekkeloos.

28 juni 2011 om 14:36

Met Koeman bij Az.
Verbeek heeft ook weleens een boekje open gedaan over de persoon El Hamdoui.

Allemaal zeiden ze dat hij een geweldige voetballer kan zijn, zolang je aan zijn voorwaarden voldoet. Bij Ajax kan zoiets nooit mogelijk zijn.

28 juni 2011 om 14:39

Ja idd dat was met Koeman.

El Hamdaoui zou zonder zijn irritante gedrag allang bij een club als Valencia, Napoli of Dortmumd gespeeld hebben.

28 juni 2011 om 14:36

overdrijf maar weer El Hamdaoui had ruzie met zijn trainer bij Excelsior, Willem II, AZ en Ajax. Hij vind zichzelf de beste speler ter wereld. En met één trainer kan hij goed overweg. En dat is Martin Jol. Martin Jol haalde hem naar Londen destijds en hij haalde hem ook naar Ajax. Dus ik denk dat hij bij PSV net zo gaat doen als dat hij bij Ajax doet/deed.

Ik zie hem heel graag vertrekken, maar liever niet naar Psv. Ik denk ook niet dat ze in Eindhoven hem hetzelfde salaris willen betalen. Ik zie hem liever naar het buitenland vertrekken in ieder geval.

Hij mag van mij ook weg bij Ajax, maar liever niet naar Psv. Het is en blijft een fantastische voetballer die volgend seizoen bij PSV zo maar is topscoorder van de eredivisie zou kunnen worden. Laat hem maar lekker naar het buitenland gaan dan hebben we bij Ajax in ieder geval geen last meer van hem.

Liever niet. Dan nog liever Berg, die zoekt ten minste niet met Lens ruzie.

28 juni 2011 om 14:17

Dan nog liever Berg..... Dan toch echt liever El Hamdaoui. Die had echt wel een paar goaltjes meer gemaakt. Berg was echt de allergrootste frustratie van het seizoen. Heeft echt levensgrote kansen gemist.

28 juni 2011 om 14:25

Berg bij PSV is hetzelfde als El Hamdoui bij Ajax, de klik is er gewoon niet.
Berg was bij groningen wel sterk, zij het met wel wat kuurtjes, maar dat geldt ook voor El Hamdoui . Als de klik er is zijn het zeer goede spelers, die veel kunnen scoren.

28 juni 2011 om 15:10

Misschien een ruil? Geef die jongen het vertrouwen en Ajax gaat veel plezier aan hem beleven denk ik.

28 juni 2011 om 15:17

Van mij mag PSV Berg ruilen van El Hamdaoui, maar ik denk dat PSV dan een boze brief uit Hamburg krijgt.

28 juni 2011 om 15:21

Oh ja! haha! Helemaal vergeten dat hij daar nog onder contract stond. Die wilde hem toch ook weer lozen of niet'?

28 juni 2011 om 18:42

PSV zou zo moeten antwoorden: Willen jullie hem dan? :P

o nee dat hoop ik toch niet dat psv deze fout begaat door hem te kopen, hopelijk blijft het bij een gerucht.

Het is wel een speler met kwaliteit, maar hij past gewoonweg niet in de speelstijl (en cultuur allicht) van Ajax. Bij PSV komt hij waarschijnlijk beter tot zijn recht. Ik weet dus niet of Ajax hem moet verkopen aan Psv, want dan zou hij een groot gevaar kunnen zijn voor de titelaspiraties van Ajax. Probeer hem dan aan een buitenlandse club te verkopen!

Als hij echt naar PSV gaat en hij staat niet in de schaduw van iemand (ik zou momenteel niet weten bij wie hij in de schaduw moet staan, alleen Reis is beter als die zijn niveau ooit weer haalt), kan hij er zomaar weer minimaal 20 per seizoen inleggen. Bij Ajax begon hij ook goed en hij heeft ook vorig seizoen schitterende doelpunten gemaakt.

Wanneer we zijn karakter buiten beschouwing laten is dit gewoon een erg goede voetballer en doelpuntenmachine. Hij heeft nu eenmaal wel dat karakter, dus dat moet je accepteren als je hem koopt. Ga je er goed mee om, dan heb je een potentiele topscorer in huis. Als ik Ajax was zou ik hem daarom liever aan het buitenland verkopen.

28 juni 2011 om 14:18

Inderdaad, bij PSV zou hij waarschijnlijk de nieuwe ster-aanvaller worden. Voor die rol is hij uitermate geschikt. Dan zou hij zo 20+ doelpunten kunnen maken voor Psv, en of dat nou zo goed is voor Ajax..

Ik zie hem zeker liever naar het buitenland verkassen. Het is en blijft namelijk een ontzettend goede voetballer en met zo'n transfer maak je je concurrent veel sterker.

Ik mag toch hopen dat die jonge niet naar psv komt. dan hebben we na toivonen nog zo lastpak.
en wat zou hij nog moeten kosten ajax wil zkr 5 mil maar denk dat die niet meer dan 3 waard is.

Nee dankje. Veel te duur qua salaris en geen goede mentaliteit.

28 juni 2011 om 14:19

Dat gebeuren over mentaliteit valt echt reuze mee, onder Jol en van Gaal deed Mounir het meer prima en had je totaal geen last van Mounir, denk ook dat het ligt aan de trainers.

Sommige karakters botsen eenmaal, De Boer is iemand die geen tegenspraak wil hebben.
Luister je niet, dan kan het een lastig seizoen voor je worden.

Prima trainer hoor, maar in mijn optiek niet altijd de ideale peoplemanager, Van de Brom schat ik qua ''mensen managen'' hoger in.

28 juni 2011 om 14:29

Inderdaad, jij snapt het goed. Dat hij met 1 trainer ruzie heeft gehad betekent niet dat hij dat met alle trainers zal hebben en dat betekent ook niet dat het volledig zijn schuld is vind ik.

Laat hem lekker ergens anders gaan voetballen. Problemen proberen we in Eindhoven net op te lossen niet binnen te halen!

Nee, niet naar Psv. Hij is veel te gevaarlijk om hem naar een concurrent te laten gaan. Ga maar lekker naar Engeland.

Zonde dat De Boer het niet in hem ziet zitten.

Moet hij zeker doen, ik heb het idee dat hij bij PSV wel tot zijn recht komt.
Eerste seizoenshelft was Mounir de stylist, diegene die vanuit de meest frappante hoeken de mooiste goals maakte. ( Heereveen, Nac ) Jammer dat hij minder rendeerde toen De Boer werdt aangetrokken.

Maar goed, Mounir heeft een nieuwe start en club nodig, als hij niet naar PSV gaat wil ik hem zien knallen in La Liga.

28 juni 2011 om 14:19

Het is niet zo zeer dat hij minder rendeerde dan daarvoor, maar de Boer ziet liever een ander type voetballer dan El Hamdaoui. (gezien de resultaten heeft de Boer achteraf gezien groot gelijk)

28 juni 2011 om 14:24

Jawel, maar De Boer maakte wel direct een statement door hem direct tegen Milan op de bank te zetten. Mag, maar Mounir moest het via via horen.
Vond ik niet zo snugger van Frank de Boer.

Daarna is de boel alleen maar gaan escaleren(mede dankzij de media natuurlijk)
Want heel veel nonsens klopte gewoon niet.

28 juni 2011 om 14:51

Hoe kun je via via horen dat je niet in de basis staat? Het is heel normaal dat een speler een x op de bank zit, maar om je daarna gelijk ziek te melden getuigd niet van veel mentaliteit!

28 juni 2011 om 18:25

Een speler mag een keer op de bank zitten ja, maar niet tijdens periode waarin veel doelpunten om Mounir draaide.
Frank de Boer heeft het ook niet recht in z'n gezicht gezegd, hij moest het inderdaad ''via via'' horen, exacte woorden van Mounir en z'n broer.

Dat van het ziek zijn, was correct. De medische stad heeft dit bevestigd.
Het is allemaal nonens betreft ''de blessure fake en fake ziek zijn''

Hij zal bij PSV goed kunnen slagen. Buiten zijn karakter is het toch een prima voetballer die altijd wel een doelpuntje meepikt. Hoe dan ook zie ik hem als ajax fan graag vertrekken. Zo kunnen wij ook weer wat geld ontvangen, van die hele onrust af zijn, en het hoofstuk 'El hamdaoui' eindelijk afsluiten.

Nou als psv hem voor een redelijk bedrag wil (wat me onwaarschijnlijk lijkt) zal ik er een strik om doen en naar Eindhoven brengen

28 juni 2011 om 14:21

haah voor 5 Miljoen breng ik hem op de fiets naar Eindhoven

sja, bij AZ heeft ie het toch netjes gedaan altijd?
Als psv hem gewoon een contract geeft voor 1 jaar met optie voor nog twee jaar, dan kan ie zich bewijzen in dat eerste jaar, en kan reis er weer langzaam inkomen! bevalt het nite dan mag ie alsnog weg dan! win win!

28 juni 2011 om 14:37

Ik denk niet dat El Hamdaoui tekent bij een club waar hij een 1-jarig contract kan krijgen.
Dan mist DHR El Hamdaoui vertrouwen en laat dat nou juist in de marrokaanse cultuur zitten.

28 juni 2011 om 14:46

Snap je punt, maar zou EHD echt zo'n plaat voor de kop hebben dat hij in NL een dik contract gaat krijgen nog?
doe gewoon je ding en je hebt op deze manier een goed contract bij een goede club.

28 juni 2011 om 14:52

Ik geef je ook helemaal gelijk daarom dat fluitende smiletje ook. Een 1 jarig contract met een optie voor (ik zou 3 seizoenen doen) 2 seizoenen is een heel goed conract voor een voetballende herrieschopper als EL Hamdaoui. Ik verwacht alleen niet dat MEH hiermee overstag gaat.

28 juni 2011 om 15:13

zitten we potjandriedubbeltjes alweer op 1 lijn
Ben het met je eens, denk ook niet dat hij ermee akkoord zal gaan, denk dat het buitenland word.
Zelf zou ik hem met zo'n contract nog wel bij psv willen zien..!

28 juni 2011 om 17:53

Je we zijn het idd wel vaak met elkaar eens. Ik verwacht ook dat MEH naar het buitenland gaat (weer met elkaar eens) Fulham lijkt mij wel een mooie club voor hem, omdat daar een trainer zit die hem mag en het ook wel mij zijn niveau past.

Zou voor PSV misschien nog niet eens zo'n verkeerde spits zijn. Maar dan moet Rutten hem wel het vertrouwen geven en niet na 1 mindere wedstrijd direct wisselen. PSV ontbreekt het momenteel wel aan een echte goalgetter iets wat elh natuurlijk wel is, dat heeft hij bij az en zijn eerste seizoens helft bij ajax wel laten zien iedergeval.

28 juni 2011 om 14:23

Nou Rutten liet Berg ook heel lang staan dus dat zal denk ik geen probleem zijn

28 juni 2011 om 14:23

Als er iets is dat rutten ondertussen wel bewezen heeft is het dat hij een speler niet wisselt na 1 slechte wedstrijd, ook niet na 30 slechte wedstrijden. Kijk maar naar berg, engelaar, manolev, marcello en issakson.

Als je hem het allerbeste gunt, zet je hem niet terug naar het tweede elftal maar laat je hem meetrainen met het eerste. Wat hij waarschijnlijk bedoelde is dat hij hem het allerbeste toewenste aangaande zijn toekomst buiten Ajax. Het zal de Boer echt worst wezen waar hij naar toe gaat zolang hij maar weg is bij Ajax en waarom. Dhr de Boer kan slecht overweg met ego's, spelers met een eigen mening en emotie, dat is lastig te handelen. Dus wat doen we, in plaats van te kijken hoe je met zo een speler om moet gaan, gaan we kapitaal vernietigen en hem terug zetten naar het tweede waarmee we duidelijk aangeven, we willen van hem af. Op te halen in ruilen voor een appel en een ei...

28 juni 2011 om 14:25

Dus nu kan De Boer dus niet met Ego's omgaan? Omdat Mounir weigerde op de bank te zitten? Ik denk dat je Frank nog 10 jaar de tijd moet geven en pas dan kan je concluderen of hij dat wel of niet kan. Bij het NL elftal scheen het hem wel goed af te gaan.

Waarschijnlijk heeft Mounir in dat gesprek aangegeven dat hij niet nog een seizoen als het voorgaande wilde beleven en koos voor een vertrek. In ieder geval zijn ze er op voetbaltechnisch vlak niet uitgekomen anders zou Ajax niet nog formeel die brief hebben gestuurd. En inderdaad, als een speler niet wil dan hoop ik als supporter ook juist dat Frank zijn aandacht dan verlegt naar spelers die wel willen. Jij vind dat een tekortkoming, in mijn ogen juist heel professioneel.

28 juni 2011 om 14:35

Bij het Nederlands elftal was hij geen eind verantwoordelijke. En in dat opzicht is het Nederlands elftal voornamelijk een clubje van hele brave jongetjes. Nog net geen koorknaapjes. Als je bij het Nederlands Elftal bijdehand gaat lopen doen, is het heel erg snel einde interland carriere bij een club ligt dat iets anders. Dan is het al vrij snel kapitaal vernietiging.

Er zijn maar weinig trainers in Nederland die overweg kunnen met ego's. Maar dat zijn dan wel meteen de beste trainers van Nederland. Die weten wel het beste uit zo een jongen te halen, waardoor hij een meerwaarde is voor het team want dat kan El Hamdaoui namelijk door zijn individuele klasse. Maar omdat de Boer dat niet kan of niet wil zegt die heel kort door de bocht, ga lekker in het tweede ballen.

28 juni 2011 om 14:54

Hier zit je totaal verkeerd, natuurlijk gunt Frank Mounir het beste, maar Frank heeft natuurlijk het aller beste voor met Ajax, Mounir mag daar onderdeel van zijn onder bepaalde voorwaarden, zo niet? Dan mag hij op zoek naar een andere club, niemand is groter dan de club. Ik geloof er ook heilig in dat als Suarez zoiets gedaan had, Frank precies hetzelfde had gedaan!

Alsjeblieft niet!!! Deze jongen kan behoorlijk voetballen, maar zijn karakter staat hem behoorlijk in de weg. Hij past met zijn mentaliteit gewoonweg niet bij Psv.

Ik zou hem wel zo'n oevrgang gunnen.
Het is gewoon nooit een goed huwelijkl geweest met Ajax.
Hij is een briljante speler, die alleen niet in de positie kon spelen die goed bij hem paste.
Er werd van hem verwacht dat hij ook meeverdedigde en zo nu en dan ook een beetje stevig zou spelen, maar bij hem moet alles lichtvoetig en mooi.
Heeft wel een paar prachtige goals gemaakt.

Ik blijf duimen dat er een mooie club voor hem komt!

Dat lijkt me voor zowel El Hamdaoui als voor PSV geen goede zet. El Hamdaoui wordt in bijna heel Nederland uitgekotst door zijn eigen gedrag, en dan hoeft er maar iets kleins te gebeuren en dan is hij weer de pispaal. Dat wil ik hem niet aandoen. Daarnaast gaat het bij PSV niet zo lekker op dit moment, dus dat lijkt me nog een extra risico. Als ik El Hamdaoui was, zou ik naar een ander land gaan, lekker opnieuw beginnen. Daarnaast lijkt het me van Ajax niet verstandig om de concurrent te versterken, want hij is en blijft natuurlijk een geweldige voetballer, en als hij dat weer gaat laten zien, dan liever buiten Nederland, maar dat zeg ik uit subjectiviteit.

Waar komt het verhaal vandaan dat EHM niet met Lens overweg kan?

28 juni 2011 om 14:33

Was eens een keer gezegt bij Voetbal International.

28 juni 2011 om 14:41

Vind dat ook een raar verhaal. Mounir heeft zelfs de oom van Lens als zaakwaarnemer.

Er wordt hier gesproken over mentaliteit, maar Koevermans heeft mentaliteit en dat werd ook niks. Alles is beter dan Berg en voor de rest hebben we niks.. het roer moet om dus je bent welkom~!

hij heeft het gewoon voor zichzelf verpest hier. eerst scoorde hij uit allen hoeken, en waren we uiterst blij bij ajax met El Ham. als ik mounir was zou ik niet meer in de Eredivisie gaan spelen. hij word hier uitgekotst.

spanje of engeland bij een leuke subtopper?

maarja dan zit je altijd nog met dat belachelijk hoge salaris...

Belachelijk naief deze opstelling van Fdb. Hij had zijn energie moeten steken in het op-een-lijn komen met Elham. Het is niet bestaanbaar dat je je (in potentie) beste speler naar de concurrent laat vertrekken. Dan heb je bijna een garantie dat je na dit seizoen veer voorronde CL speelt.

28 juni 2011 om 14:24

Wat een onzin zeg. Daar moet Frank zijn tijd helemaal niet in gaan steken, hij heeft al genoeg werk te verrichten met zijn ontzettend jonge ploeg. El Hamdaoui heeft genoeg kansen gehad en heeft ze zelf niet gepakt. Dan is het nu klaar met die achterlijk trotse gozer. Dus verkopen. En dan mag iedereen hem hebben, ook Psv. Zo vreselijk klaar met deze man die denkt dat 'ie Ibrahimovic in het kwadraat is. Opgedonderd!

28 juni 2011 om 14:32

Dan heb jij de ontwikkelingen van afgelopen jaar niet goed gevolgd.
de Boer heeft er veel tijd in gestoken, maar El Hamdoui, kon het niet anders.
Volgens mij kun je het niemand verwijten, maar was er gewoon geen chemie en dat heeft een spits ook nodig. Alleen als je je goed voelt kun je goed presteren, zeker als spits.
Bij een heel goed en soepel draaiend Ajax had hij het misschien wel gered, maar nu moest er zo nu en dan ook flink geknokt worden,....tja en dat ligt El Hamdoui wat minder!

Ik denk dat Mounir wel bij PSV past, en een nieuw soort bewijzingsdrang heeft.
Mounir is geen moeilijke jongen, maar gewoon geen makkelijke jongen.

De hele heissa over de badboy image van Mounir is gewoon zwaar overdreven, en Frank de Boer had het ook intern beter kunnen oplossen.

Mounir is wel de makkelijk scorende, goed voetballende spits die in meerdere systemen kan spelen en ik denk dat Rutten ook beter met een type El Hamdouai om kan gaan dan de Boer dat kan.

Lijkt me niet dat PSV ook nog El Hamdaoui kan betalen. Ajax gaat hem echt niet voor niets laten vertrekken. Verder maakt het mij niet zoveel uit. Of nou El Hamdaoui of Toivonen scoort maakt me geen reet uit. Schijnt overigens wel zo te zijn dat Lens en hij elkaar absoluut niet liggen, of dat zo bevorderlijk is weet ik niet. Verder zou hij het wel goed doen bij PSV denk ik. Maar qua salaris en transfersom zie ik het niet gebeuren. Sowieso dat hij meer zou willen dan 1 miljoen per jaar.

28 juni 2011 om 14:48

denk je dan dat Ajax een speler waarvan bekend is dat ie bij de beloften mee mag doen, dik salaris heeft, en niet meer in de plannen voorkomt, een megatransfersom om de nek hangt?

28 juni 2011 om 14:51

Geen megatransfersom nee, maar het schijnt wel dat Ajax een transferovereenkomst met Trapzonspor had voor een vergelijkbaar bedrag als waar hij voor gehaald is.

28 juni 2011 om 15:12

Wanneer was dat? en hoeveel was dat bedrag dan, is dat bekend? Je weet natuurlijk niet of dat de vraagprijs was van Ajax, of een bod van Trabz wat meteen is geaccepteerd..?

Ik snap echt niet waarom er zo'n heisa is om El Hamdaoui!

Of je hem nou bij Ajax, Psv, Feyenoord, Nec, ADO of Roda zet, hij schiet er gewoon 20+ in!

28 juni 2011 om 14:24

Nou niet dus, dat heeft hij bewezen afgelopen seizoen.

28 juni 2011 om 14:42

maar hoeveel wedstrijden heeft hij toen wel Niet gespeeld ?

28 juni 2011 om 14:46

Genoeg kansen gehad en het werkte gewoon niet in het Ajax systeem. Hij haalde iedereen uit zijn spel en alle ingestudeerde tactieken werden daardoor teniet gedaan.
Samen met dat hij idd soms mooie goals maakte maar ook genoeg ballen op onmogelijke wijze wist te missen het vele balverlies.
Nee, kansen genoeg gehad maar het gewoon niet bewezen. Als je dan ook jezelf met een dergelijke arrogantie gaat opstellen, bekijk het even.

26 wedstrijden is aardig wat vind je niet?

28 juni 2011 om 14:51

Eerste halfjaar was het prima. Daarna verschrikkelijk. Heb m kansen zien verprutsen waarbij ik me soms zelfs afvroeg of ie het niet expres deed (wat ik natuurlijk niet echt geloof).

28 juni 2011 om 14:59

Toen hij speelde onder Jol ging het fantastisch! Hij maakte de een na de ander..

Onder de Boer begon het gedonder en werd hij uitgefloten.. Zijn talent staat niet ter discusie voor mij, daarom zeg ik ook dat, als hij bij een andere ploeg speelt, hij er gewoon 20+ inschiet!

Uiteindelijk wordt hij niet voor niets topscorer van Ajax in het kampioensjaar! 22 wedstrijden, 13 goals en dat terwijl sommigen 30 wedstrijden gespeeld hebben!

Je kan zeggen over Jol wat je wilt.. Atouba en Mido zijn floppers gebleken, maar El Hamdaoui was een uitstekende aankoop! Het is te wijten aan de Boer dat hij er uiteindelijk niet meer gemaakt heeft..

Ik denk dat hij bij PSV tog echt anders zich gaat gedragen, als psv hem voor bijna niks hem op kan komen halen, PSV heeft op dit moment helemaal geen echte spits dus hij weet als hij zich laat zien op de training veel meer kans heeft om te spelen dan bij Ajax, wat een ontzetten sterke selectie heeft. En boven dien hebben brands en Lens er eerder mee samen gewerkt, de neem aan dat Brands echt wel weet wat hij thuis haald, hij heeft jaren lang samen met hem gewerkt bij AZ. En boven dien staat psv wel bekent dat ze er wel weten hoe ze er mee om moeten gaan, dat was ook wel te zien met reis toen die tijd, Ik denk gewoon dat hij dan weer topscoorder wordt, zie de opstelling

Isaksson
Manolev
Marcelo
Bouma
Pieters/tama
hutchinson
Strootman
Lens
toivonen
mertens
El Hamdaoui
28 juni 2011 om 18:44

Dat is precies de opstelling zoals ik hem ook graag zie, hoop egt dat ze Strootman, Mertens en El Ham kopen. Het liefst ook nog een nieuwe rechtsback en/of keeper.

Hoor veel mensen zeggen dat El Ham niks met voorzetten kan van lens en mertens.
Ja als ze door de lucht worden gegeven kan hij er inderdaad weinig mee, maar er loopt een speler achter hem die vaak genoeg in de spits opduikt, en aangezien El Ham ook graag zwerft zou dat egt een dodelijk koppel kunnen worden, Toivonen en El Ham.

Je zou ook geweldig op de counter kunnen spelen met deze voorhoede!

Denk niet dat PSV hem wilt hebben. Komen toch vaak berichten naar buiten dat Lens en El Hamdaoui het totaal niet met elkaar kunnen vinden?

Zou het El Hamdaoui wel gunnen, heeft toch belangrijke goals gemaakt in de eerste seizoenshelft maar heeft het daarna helemaal verbruikt. Blijft toch een geweldige voetballer.

Als hij naar PSV gaat en PSV haalt ook nog eens Strootman en Mertens. Dan denk ik dat PSV ook weer een geweldig transfer succes heeft, met de opvolger van Dszudzak en Berg.

Ik vind eigenlijk dat El Ham een niet heel slecht seizoen achter de rug heeft. Hij heeft een geweldige 1e seizoenshelft achter de rug gehad met mooie goals(stiftjes volleys etc..)na die wedstrijd tegen Groningen leek het ook een geweldige speler. En helemaal na die wedstrijd tegen Heerenveen toen maakte hij echt een prachtig lopje en een stiftje. Conclusie onder Jol was het een geweldenaar. Nah toen Jol dus werd ontslagen verging ook zijn basisplaats. De Boer was totaal niet gecharmeerd van hem

de 2e seizoenshelft kwam hij amper aan het spelen. Een lullig moment voor hem was de uitwedstrijd tegen Roda Jc het stond gelijk en hij kon Ajax naar de overwinning schieten maar hij miste. Toen mocht hij tegen Heracles eindelijk weer een keer in de basis staan: zonder reusultaat. Sneu voor hem dat hij de hele wedstrijd werd uitgefloten dat gaf hem ook minder zelfvertrouwen. En na de kampioenswedstrijd bij het opnoemen van de spelers werd hij weer uitgefloten toen zijn naam werd omgeroepen.

Hier wordt je als speler echt zat van. En terwijl hij echt kan voetballen bij AZ heeft hij dat echt bewezen. Maar misschien past de Boer methode gewoon niet bij El Ham. Op dit moment kan hij beter uitkomen voor een andere club Fulham misschien. Jol is er trainer en er was ook al belangstelling voor hem. El Ham zou ook in Nederland kunnen blijven misschien wel Psv of Fc Twente.

Een maand geleden wilde PSV nog aan de vraagprijs voldoen. 5 Miljoen
Als je keek naar Lazovic en Reis heeft Rutten die spelers wel weer aan het spelen gemaakt.
Dus als El Hamdaoui naar PSV gaat denk ik dat het Rutten wel lukt.
El Hamdaoui heeft het wel lastig met interesse van : Psv, Tottenham, Trabzonspor, Rubin Kazan, Sevilla, Villareal, Fulham, Spartak Moskou, Bordeaux, Galatasaray, Stuttgart. 11 clubs!!
Maar Bordeaux heeft al een nieuwe spits en Galatsaray ook. Maar misschien willen ze hem nog

28 juni 2011 om 14:57

overigens is het nog helemaal niet bevestigd dat PSV intressen zou hebben, en hopenlijk blijft het daar ook bij.

Deze speler is een goeie voor psv.
Brands kent el hamdaoui al goed van az.
Toen lukte hem het ook. Dus nie denk ik ook wel da het lukt

Het is in mijn ogen nooit verstandig om een speler te laten verkassen naar een concurrent. Al zie ik altijd wel graag spelers van concurrentie komen (janssen, De Zeeuw etc.)

De laatste 10 jaar heeft Ajax maar 1 keer een speler aan een 'concurrent' verkocht, dat ik een gat in de lucht sprong! Dat was toen Charisteas naar Rotterdam verhuisde!

Elhamdaoui mot gewoon bij Ajax blijven. Topspeler buitengewone acties en doelpunten. Niet Alle Ajacieden zijn hem zat. Ik niet met mij nog veel meer!!!

28 juni 2011 om 15:02

Eindelijk iemand die het ook snapt!

El Hamdaoui is een topspeler voor de Nederlandse competitie.. Zet hem bij PSV en hij schiet er minimaal 25 in.. Onder Jol speelde hij geweldig! Hij kreeg vertrouwen (wat voor hem erg belangrijk is) en betaalde dat terug! Onder de Boer is het anders gelopen, maar ik snap niet dat hij weg mag, ze laten hem (als het moet) zelfs naar PSV gaan! Ongelofelijk..

28 juni 2011 om 16:01

El hamdaoui is gehaald door Jol, Nieuwe trainer andere visie. Wordt je dan op de bank gezet hoor je dat te accepteren ook al ben je er niet mee eens. Maar El ham zou en moest perse basis staan omdat hij wat is? de beste van de wereld???

28 juni 2011 om 16:32

Je hebt helemaal gelijk hoor, begrijp me niet verkeerd, maar elke trainer ziet toch het talent van El Hamdaoui? Je gaat toch geen Siem de Jong in de spits zetten, terwijl je El Hamdaoui hebt?

Ik zie dit dan ook echt als een fout van mijn eeuwige held Frank de Boer! Ik heb ontzettend veel respect voor de Boer, maar hiermee gaat hij de fout in!

Waar naartoe maakt me geen moer uit, maar duidelijk is dat hij weg moet. Hij is gewoon een stoorzender. Als hij naar PSV wil zou me dat ook niets uitmaken, weg ermee. WIe weet is er rond januari hetzelfde gezeur weer met onze vriend vanwege gebrek aan respect of weet ik veel wat voor problemen je kan hebben met instelling. Ook al zou hij er één maken tegen Ajax, tja, liever El Ham in de spits bij PSV dan een Dszudszak die er drie in pegelde toen in Eindhoven(als ik het me goed herinner).

28 juni 2011 om 14:42

Dzudszak pegelde er 2 in. Bakkel maakte die andere 2. Ik kan me die wedstrijd ook nog goed herinneren .

Prima als Brands zegt dat er nog geen contacten zijn geweest .... als ie er dan nu maar heel snel werk van gaat maken!!! Vrijdag is goed Marcel, mooie dag voor mooi voetbalnieuws.

Als de gemeentedeal doorgaat én de mannen van Utrecht komen én El Hamdaoui ... dan ga ik er warempel weer in geloven!
Bonus: Engelaar weg voor 3 à 4 mln. Of hij blijft en speelt het seizoen van zijn leven!

28 juni 2011 om 14:48

Dat vind ik nou ook een prima deal.
Het is wel vaker gebleken dat spelers die hun mentaliteit niet mee hebben zich bij psv prima kunnen ontwikkelen.

Lazovic,romario,reis....

Het waren toch niet de minste .

En voor Engelaar hoef echt geen miljoenen voor te hebben als ze hem al weg doen scheelt dat al
1.7 mln per jaar weet niet tot hoelang hij nog een contract heeft dus ik zeg 2 mln en klaar.

En dat gezeur of dat Ajax hem niet naar psv wil is natuurlijk ook onzin. Heeft er ooit iemand moeilijk gedaan om een speler die naar de concurrent ging. Ik noem een Perez,aisatti(dat hij daar geflopt is snap ik niet). Ik denk dat de supporters van beide clubs eerst is moeten zien voordat ze een al haat aan iemand krijgen. Als elham er 2 had gescoord in de laatste wedstrijd en heel het seizoen flop was dan was hij ineens een held, maar omdat hij bonje maakt met collega's mag hij metteen vertrekken, Mischien moeten ze maar is naar zichzelf kijken en denk van mischien moeten we die jongen anders behandelen. En dan hebben ze erzelf ook nog plezier van

Laat elham maar naar psv gaan en dan we laten zien wat hij wel kan.

28 juni 2011 om 15:39

Inderdaad Balack, als Rutten iets kan, dan is het beschadigde of ''moeilijke'' jongen oppakken en weer op niveau krijgen. Man man man, wat een topweek zou dit voor onze club kunnen worden. Maar eerst afwachten of het lukt.
Denk aan de beer en zijn huid .... hahaha.

28 juni 2011 om 14:50

en dacht jij nu werkelijk dat we engelaar voor 3 à 4 mln kunnen verkopen, en als hij blijft vraag ik me af of hij of strootman dan aanspelen komt

28 juni 2011 om 15:35

Nee man, dat denk ik niet, het zou een mooie bonus zijn schreef ik toch?

Als hij bij PSV net zo gemakkelijk speelt als in Oranje, dan mag ie van mij een basisplaats hoor. Ik was altijd best wel fan van Engelaar, maar hij brengt het gewoon niet, Jammer, echt jammer .....

28 juni 2011 om 17:06

klopt inderdaad, had ik effe over het hoof gezien.

ik dacht ook toen hij naar PSV kwam nu 2 jaar geleden dat hij een goede versterking zou zijn maar hij maakt het helaas niet waar zo als je al zegt.

Ik zie deze speler toch echt niet graag naar PSV verkassen. Ik weet niet wat zijn salaris is, volgens mij is dat hoog, dus laten we hopen dat dat een struikelblok is.

Maar ik voorzie een overgang naar Psv, Ajax wil van hem af, PSV speelt een spelletje dat El H beter ligt, in het buitenland zit niemand op hem te wachten en PSV heeft nog een spits nodig. Tsja, dan weet je het wel ...

Ik zou El Ham graag naar PSV zien gaan.
En niet alleen omdat hij dan niet meer bij Ajax zit.
El Ham heeft in Eindhoven vrij spel, behalve een strubbeling met Lens.

El Ham vind in Eindhoven namelijk meneer Rutten.
En als er iemand een meningsloze ongeïnspireerde cliché uitbrakende tactisch incompetente trainer is met een gebrek aan filosofie, dan is het wel de trainer van Psv.
Oftewel, vrij spel voor Mounir om zijn eigen spel te spelen.
Ik zie dat wel zitten.

hoop toch niet dat hij naar PSV komt, daarbij vind ik niet dat PSV persé een nieuwe spits nodig heeft omdat daar lens, toivonen, zeefuik, makiavalla, Reis(als hij weer op niveau komt na zijn blessure, en een nieuw contract heeft getekend) kunnen spelen

issakson
tamata
marcelo
bouma
pieters
hutchinson
toivonen
strootman
labyad
lens
mertens
28 juni 2011 om 14:49

Nog 3/4 dagen voor de deadline. Dus ik ben erg benieuwd of PSV snel een contract aanbiedt na de spannende uitslag van vanavond

28 juni 2011 om 14:53

reis staat nog 3/4 dagen onder contract, maar de deadline om hem vast te leggen voor 3 jaar is al sinds volgens mij 1 mei verlopen, maar desondanks kunnen ze hem dan nog steeds vastleggen, en mijn hoop is hier dan ook op gevestigd.

PSV zou een goede slag hiermee slaan. Mooi voor de supporters van PSV die waar voor hun geld willen zien. Gooi 4-2-3-1 systeem er in en je wordt geheid kampioen

Dries en Jeremain kunnen met goede passes strooien en Mounir vrijspelen. Actie, boem. Als Mounir komt, dan ben ik een vaste kijker bij wedstrijden van Psv.

Andreas
Manolev
Maza
Marcelo
Tamata/Erik
Hutchinson
Strootman
Lens
Ola
Dries
Mounir
28 juni 2011 om 15:10

Zo goede opstelling , beetje aanvallend maar daar heb je vast lang over nagedacht
Ik denk ook dat Psv nog wel wat aankopen gaat doen behalve Dries en Kevin omdat ze nu echt kampioen willen en moeten worden, ook gezien het financiele plaatje. Alleen denk niet dat dat Mounir gaat worden, ik denkd at hij het wel heeft gehad met Nederland.

Lijkt me een hele goede zet van PSV als we dit er doorheen krijgen, met Drieske en Jermaine op de flanken kunnen we voor de 22ste landstitel gaan!

Wat hebben we eigenlijk aan Isaksson, Maza, Sinouh, Bouma en Engelaar?'

Isaksson is makkelijk vervangbaar door bijvoorbeeld Tyton

Maza was/is bezig met een Mexicaanse club. Is ook makkelijk vervangbaar

Sinouh is net gekomen maar wat heb je aan een 35 jarige keeper die bij FC Utrecht in totaal 2 wedstrijden gespeeld heeft en bij HSV 0 wedstrijden, Kasimpasa, AZ, Omonia Nicosia, RKC Waalwijk, Heerenveen en Haarlem. Dus wat heb je aan zo'n Oude keeper?

Bouma wel sterk maar mist snelheid oke vroeger was hij goed maar dit is zijn hoogst haalbare. En natuurlijk wel leuk dat hij terugkeert maar laat hem 1 jaartje nog spelen en dan trainer worden bij de jeug.

Engelaar heeft er vorig seizoen niks van gebakken. Kan denk ik ook niks meer leren en laat hem lekker naar het buitenland gaan. Maar gelukkig is zijn vervanger Strootman. Wat een heel goed talent is en nog maar 20 jaar volgens mij

En Hutchinson nog 1 jaar of 2 jaar laten spelen en dan kan hij ook nog een stapje hoger op.

28 juni 2011 om 15:00

sinouh is dan ook niet gehaald als eerste of tweede keeper, maar moet meer de rol gaan vervullen die Bram Castro vorig seizoen bij PSV had, dus als 3de of 4de keeper.

En ben het eens met De Boer.
Het geeft gewoon aan dat De Boer uitgaat van de kracht van Ajax en voor de rest het niet uitmaakt.
Dus ook al maakt een goede voetballer/ aanvaller de overstap van Ajax naar 1 van haar concurrenten dan moet het Ajax niets uitmaken.
Betwijfel alleen dat PSV echt in de markt is voor El Hamdaoui. Denk zelf dat hij er goed zou passen maar ik verwacht niet dat PSV van plan is om een speler te contracteren met een hoog salaris.

Ik kan natuurlijk niet beoordelen hoe de relatie tussen De Boer en El Hamdaoui op dit moment is, maar het lijkt me duidelijk dat men in Amsterdam niet zou treuren om zijn vertrek. Ik vind het jammer dat Mounir het bij Ajax (tot nu toe) niet heeft gemaakt, ik herinner me hem uit zijn tijd bij Excelsior als een nuchtere en kwalitatief zeer goede speler zonder sterallures. Maar ook ik moet toegeven dat hij zich de laatste jaren als een verwaande blaag gedraagt. Erg jammer. Op zijn mentaliteit valt nu veel aan te merken en dat is zijn spel niet ten goede gekomen. Afscheid nemen lijkt me voor zowel Ajax en El Hamdaoui de beste optie.

Dus dan speelt Sinouh gewoon lekker elke week bij Jong Psv
Was Sinouh transfervrij?

28 juni 2011 om 17:09

ja, anders hadden ze hem echt niet gehaald.
en of hij elke week bij jong PSV speelt dat betwijfel ik, dat deed Castro namelijk ook niet.

Tsja, niemand hier weet exact wat er gezegd en gedaan is tussen die twee, dus daar kunnen we niet over oordelen. Ik vind het ontzettend jammer dat het zo misgelopen is en vind het niet zo'n parasiet als hier wordt omschreven.

Ik hoop van ganse harte dat hij Niet naar psv gaat. Rutten heeft wel eerder moeilijke jochies aan het voetballen gekregen en over de voetbalkwaliteiten van El H hoef ik niet uit te wijden, die zijn evident.

Mounir, ga lekker naar Fulham, waar je samen met Jol en Dembele bekende gezichten om je heen hebt. Alle goeds, en thanks voor die prachtige goals (binnenkantje voet, zalig)

Een Rotterdammer in Amsterdam. Is dat het niet gewoon? Vanaf het begin af aan boterde het al niet..

Over zijn vervanger gesproken hé.. kan dat niet jozy Altidore worden want ik las 'op een andere site' dat hij zo goed als cker naar Nederland gaat dus ik hoop dat hij naar Ajax gaat, lijkt me een goede voor ons aller Ajax

28 juni 2011 om 15:14

Zou wel raar zijn als Altidore naar Ajax gaat ze zijn bijna rond met Sigthorsson. En waarschijnlijk wordt Altidore de vervanger van Sigthorsson

28 juni 2011 om 15:16

Okey, maar toch als Frank de Boer toch nog 2 spitsen erbij wil zo als er staat en verder is Altidore een prima spits voor de Eredivisie en hij zal vast niet heeel erg duur zijn anders kon AZ hem niet betalen.

Ik vind El Hamdaoui veel meer een PSV spits dan een Ajax spits. Als PSV weer met 2 spitsen gaat voetballen zoals vroeger met Nilis/ronaldo, Nilis/van Nistelrooij dan lijkt mij PSV een goeie club voor Mounir. Maar ik kan me ook wel voorstellen dat hij het voorlopig wel weer even heeft gehad met Nederland en voor een avontuur in het buitenland kiest.

Iets zegt mij dat als PSV het komende seizoen kampioen wordt als zij besluiten El Hamdaoui te kopen. PSV mist een spits die vaak scoort. Met de spelers achter en om hem heen zie ik El Hamdaoui wel 20 doelpunten maken in de Eredivisie. Scoort gemakkelijk 7 doelpunten uit 10 kansen.

Beetje zwak wel van De Boer
Eind vorig seizoen was alles uitgepraat
En nu mag Elham oprotten en moet zich maar melden bij het 2e elftal
Was dan zo stoer geweest om hem er gelijk uit te gooien

Als Ajax een nieuwe spits haalt zijn ze toch wel favoriet voor de titel voor mij
Twente en Psv versterken zich zzich tot nu toe amper met nieuwe spelers.

Misschien kunnen ze vanavond al wat zeggen over komende transfers na de gemeenteraadsvergadering

Ik moet zeggen dat ik het een slecht poll vind.

Als een speler te slecht is voor ajax, dan is het toch geen versterking voor een club als Psv?
PSV is toch van hetzelfde kaliber als ajax?

maar goed, liever zie ik Hamdaoui niet komen. volgens mij wordt het dan een Enfant Terrible, en die kan PSV op het moment niet gebruiken.

logische reactie van de Boer.
want hij wil mounir weg hebben.
dus dan lijkt mij het dat het niet uit maakt naar welke club.
of het slim is van psv weet ik niet.
aangezien hij goed kan voetballen maar wel zo zijn nare trekjes heeft(buiten het veld)

Al zou PSV hem willen ze zullen echt geen 4 a 5 miljoen voor hem neerleggen wat Ajax graag wilt.

ik snap niet waar mensen dit vandaan halen....mounir verdiend een topsalaris bij ajax!!! er werd onlangs een salarisplafond ingesteld bij psv en voor deze speler zouden ze zowat de recordboeken moeten verbreken. De aanschafprijs zal misschien niet het grootste struikelblok zijn maar de enige manier waardoor mounir misschien zou kunnen spelen in eindhoven is als hij de helft van zijn salaris wil inleveren, en dat is iets wat ik dus absoluut niet zie gebeuren.
Daarnaast zou ik kiezen voor een grote kopsterke spits, die de voorzetten van de zijkanten erin kopt. Mounir is een goeie voetballer maar geen kopwonder. Ik zou eerder voor een bas dost kiezen. is denk ik ook nog goedkoper en zal een stuk minder salaris vragen!
Het liefst zou ik ook een nieuwe keeper en een sterke centrale verdediger met opbouwende kwaliteiten zien komen maar ik denk dat het geld op een gegeven moment toch wel op zal zijn.
Ben er in de opstelling wel vanuit gegaan dat mertens en strootman komen

isaksson
tamata
marcelo
bouma
pieters
hutchingson
labyad/toivo
strootman
lens
dost
mertens
28 juni 2011 om 17:13

om heel eerlijk te zijn zie ik het eigenlijk niet zitten, wie wel de nieuwe spits moet worden weet ik niet, maar als er geen komt kun je nog altijd lens in de Spits en labyad als rechtsbuiten(waar trouwens ook mijn voorkeur naar uit gaat.

Ik zou het opzich wel leuk vinden als hij zou komen.
Hij kan heel goed voetballen, maar hij moet het heel erg naar zijn zin hebben.
Nou heb ik daar met Rutten wel vertrouwen in, omdat hij goed is in de omgang, en spelers die een mindere periode hebben, beter maakt. Bijvoorbeeld Reis en Lazovic.
Maar ik zou als PSV zijnde niet veel gaan betalen, omdat hij weinig waard is op het moment.
Dus sowieso niet 5 miljoen (zo iets wil Ajax hebben meende ik)

alsof het dragen van ajax-shirt zo geweldig is,je doet alsof ajax barcelona is zeg kom op man
elke dag die jongen afzeiken op VZ wordt ook echt eentonig gewoon
frank de boer moet nu niet denken dat hij de iedeale trainer is omdat ajax kampioen is geworden,want het is gewoon puur toeval en een beetje gelul dat ajax kampioen is geworden,na de vakantie zullen wij zien of hij echt de geweldige trainer is zoals jullie allemaal doen voor lichten.
want men moet nu niet doen alsof EL niet kan voetballen en die jongen gewoon natrappen
dan als hij bij psv mocht gaan spelen en in een wedstrijd ajax tegenkomt dan gaan jullie ajax supporters hem dan toch weer uitfluiten want zo zijn jullie ook weer

Een beetje onpersoonlijk en vaag er is een gesprek geweest tussen de Boer en El- Hamdaoui waarop Ajax hem een brief heeft gestuurd?? Het was allang duidelijk dat Mounir Ajax zou gaan verlaten kan men niet als volwassen mensen om de tafel gaan zitten ipv een brief sturen, ze hadden 't hem ook kunnen zeggen dat hij verbannen is na jong Ajax. Mounir heeft zich niet populair gemaakt bij het Ajax publiek maar het mes snijd aan twee kanten dus hebben er ook twee schuld, kijk gewoon voorruit en sportief van de Boer om te zeggen dat als hij na PSV wil hij dat maar moet doen....... maar beetje kapitaalsvernietiging geweest deze ruzie tussen Mounir en Ajax en nu staat 1 van je duurst betaalde spelers in jong Ajax, snel verkopen lijkt me, en idd elke dag deze jongen afzeiken slaat nergens op, volgend seizoen scoort ie gewoon weer mooie doelpunten en misschien wel tegen Ajax zelf.

Tsja, het is nou eenmaal zo dat je je team om El Ham heen moet bouwen. Als je dat niet doet, functioneert die niet. Als PSV hem haalt, en Rutte lukt het wel om dat voor elkaar te krijgen, scoort ie er zo weer minimaal 20 in een seizoen, want kwaliteiten heeft die man wel.

Ik heb liever dat hij naar het buitenland gaat. Het is gewoon een spits met gruwelijk veel kwaliteiten. Alleen is het ook een spits die minder naar zijn eigen moet kijken en meer naar het team

Dat El Hamdoui een moeilijke handleiding heeft is een feit, maar een verhaal heeft 2 kanten en we hoeven niet te ontkennen dat Frank de Boer een stronteigenwijze coach is die geen enkele tegenspraak dult.

conclusie: Mounir moet gewoon naar psv.

PSV zoekt nog een spits en El Hamdaoui vind ik een prima speler. Hij past alleen niet in het plaatje van de Boer. PSV zou er verstandig aan doen om hem te halen.

jullie onderschatten hem zwaar,

ajax moet deze speler gewoon z'n gang laten gaan en hij schopt er 20 in.
als ik me niet vergis heeft hij 13 goals gemaakt dit seizoen, niet slecht in weinig wedstrijden!~

manolev weg, engelaar weg, issakson het liefste weg maar weinig geld over naar deze transfer. maarja redelijke doelman.

deze opstelling levert psv de titel!

issakson
tamata
marcelo
bouma
pieters
hutchinson
strootman
lens
toivonen
mertens
el hamdaoui

Jij onderschat het ondermijnend effect van deze speler in een selectie.
Het is een splijtzwam, los van het feit dat hij gewoonweg beperkt is, hij kan links werkelijk helemaal niets!!

28 juni 2011 om 17:33

Inderdaad zo'n speler brengt niets anders dan onrust en pessimisme mee.
Splijtzwam goeie

De reacties hierboven dat we niet slim zouden zijn en zijn kwaliteiten niet goed kunnen,hebben echt oogkleppen op.
Deze jongen(marokaan of niet,doet er niet toe) heeft al vanaf dag 1 vreemde trekken,met de onderhandelingen,dat gemok met suarez,de boer, een griepje van 4 weken en bovenal dat hij denkt groter te zijn dan welke club dan ook!
Hij past gewoon niet in het spelletje 4-3-3 klaar en als je dan ook niet normaal je taken kan uitvoeren zou ik je ook niet meer hoeven.
3 miljoen en weg ermee,daar hij op de balans dit nog maar waard is waarschijnlijk.

Vanaf vandaag dus begin ik met bidden dat PSV niet zo DOM is om El Hamdaoui over te nemen. Besteed die miljoenen dan maar aan het salaris van Gomes, dat heb ik dan nog liever.

Even voor alle psv supporters: maak je maar niet druk .hij gaat gewoon over een tweetal weken tekenen bij fulham.
Dat is maar goed ook want passen zou hij dus totaal niet in eindhoven.
Begrijp me niet verkeerd :een hele goeie spits met een begenadigde techniek alleen die uitstraling/houding in het veld bah ...om kippevel van te krijgen.
Als er iemand een ajax mentaliteit heeft dan is hij het wel, dus eigenlijk wonderbaarlijk dat hij niet is geslaagd in amsterdam.

Zo is dat. Strik erom, doosje wijn erbij en op de fiets brengen. Bij ons heb je geen functie meer en ben je volkomen overbodig! Dan maakt het mij niks uit naar wie hij gaat, zeker niet gezien het feit dat ik psv niet als concurrent zie voor komend seizoen.

Al jaren moet ik lezen hoe geweldig hij wel niet is, maar ik vind het wel mee vallen. De statistieken zijn ook in mijn voordeel van de twijfel. In 10 jaar voetbal, waarvan 4 in de eerste divisie van Nederland of Engeland, is hij in niet meer dan 2 seizoenen in de 20 goals geeindigd. Hij heeft 1 goed jaar gehad met 23 goals waarin zijn naam en vooral de hype rondom hem werd gevestigd. Verder valt het allemaal wel mee, ook al zijn er veel seizoenen waarin hij amper speelde.
Neem daarbij zijn mentaliteit en zijn speelstijl die erop neer komen dat iedereen voor hem moet werken en de balans valt eigenlijk al in zijn nadeel uit. Bij AZ viel alles toevallig goed op zijn plaats voor 1 seizoen, maar een team rond 1 speler bouwen is vragen om problemen.
Kortom, liever kwijt dan rijk en ik beneid de club die hem haalt in het geheel niet.

Mounir past denk ik veel beter bij Psv, hij krijgt daar tenminste een grote waarde.

Mounir is nog steeds een hele goede voetballer alleen ik denk dat hij gewoon in Turkije moet gaan voetballen. Leuke competitie en er is interesse. Maar als ze 4 à 5 miljoen kunnen krijgen maakt het niet uit waar die heen gaat.

mounir mag gerust naar psv komen! hij zal wel niet veel slechter zijn als berg !
psv word er denk ik sterker op qua spitsen.. ( samen met : reis, lens evt. , )

psv hoeft alleen nog maar een goede rechtsback te kopen ( bijvoorbeeld Janmaat )
en eeen betere keeper als issakson... ik hooop zelf op een talentje die nog een paar jaar lekker kan groeien bij psv1.
verder een centrale verdediger en je hebt een kampioensteam!

vanuitgaan dat deze spelers komen. ZIE Opstelling.

(graag reacties)

issak/talent
janmaat
aankoop
bouma
pieters
hutchinson
strootman
lens
toivonen
mertens
reis/ mounir

Hmm, ik zie hem eerlijk gezegd liever naar het buitenland gaan. Ook al is El Hamdaoui niet echt geslaagd is bij ons, blijft hij natuurlijk een uitstekende voetballer. Ik zal er dan ook niet van opkijken als hij bij Psv weer tot bloei komt en Psv zo een stuk sterker maakt.
Maar goed, feit is dat Ajax El Hamdaoui heel graag ziet gaan. Als er geen buitenlandse interesse komt en het wordt uiteindelijk Psv, zal ik mij daar maar bij neerleggen

PSV heeft nog een verdediger nodig en een spits.
Spits zal El Hamdaoui wel worden denk ik, en een verdediger heb ik echt geen idee.
Met spelers als Mertens, El Hamdaoui, Strootman en Wijnaldum en nog een goede verdediger maakt PSV echt wel kans op het kampioenschap.
Zal lastig worden denk ik voor Rutten wie hij moet opstellen, hij heeft zoveel mogelijkheden!

Isaksson
Manolev
Marcelo
verdediger?
Pieters
Strootman
Wijnaldum
Toivonen
Mertens
Lens
El Hamdaoui

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren