Business NameTo Call Us
 

Welkom op mijn site!


Ik heb mijn ideale baan gevonden!

Werken is voor velen van ons noodzakelijk om de dingen te kunnen doen die we prettig vinden en het leven te leiden wat we willen leiden. Een groot gedeelte van je leven ben je aan het werk alleen is een passende baan zeker niet vanzelfsprekend.

Ik zelf had de overtuiging dat werken iets is wat nou eenmaal moet. Je moet tenslotte geld verdienen om te kunnen leven…‚ Elke dag blij zijn dat je weer naar je werk mag gaan en er energie van krijgen? Als ik heel eerlijk ben, leek het me een utopie die voor weinig mensen weggelegd is.

Door na te gaan wat echt belangrijk voor mij is en waar mijn kracht ligt, heb ik ontdekt hoe mijn ideale baan eruit ziet. VosWerkt zorgt ervoor dat ik met plezier naar mijn werk ga.


Voor u?

Ik begeleid kandidaten op de arbeidsmarkt in hun zoektocht naar de ideale baan. Wat is voor jou echt belangrijk? Waar ligt jouw kracht? Ik help je dit te ontdekken om vervolgens op zoek te gaan naar je ideale baan.

Voor een optimale bedrijfsvoering heb je als organisatie de juiste mensen nodig. Niet alleen kennis en ervaring zijn belangrijk. Inzicht in de drijfveren, persoonlijkheid en ambities van kandidaten zijn wellicht nog belangrijker om ervoor te zorgen dat u de juiste medewerker aanneemt. Ik begeleid u in de zoektocht naar de ideale kandidaat.

Daarnaast ben ik zelf beschikbaar voor interim opdrachten op het gebied van HR, Recruitment, Officemanagement, advisering en coaching.


Wie ben ik?

De zoektocht naar mijn ideale baan heeft me veel geleerd over wie ik ben als persoon. Ik omschrijf mezelf als een energiek en gedreven persoon met een positieve kijk op het leven. Vrijheid en zelfstandigheid zorgen ervoor dat ik me prettig in mijn vel voel. Humor, interesse en betrokkenheid zijn voor mij de basis van een goede samenwerking. Verder zijn fatsoen en respect belangrijke waarden voor mij. Hiermee bedoel ik dat ik gemaakte afspraken nakom, eerlijk en oprecht ben en mensen in hun waarde laat.

Na de MBO opleiding MDS (Middelbaar Middenstands Onderwijs) heb ik 1 jaar HBO Personeel & Arbeid gestudeerd. Doordat ik me niet prettig voelde bij de gehanteerde opleidingsmethode (Probleem gestuurd onderwijs) ben ik met deze opleiding gestopt. Enige tijd later ben ik gestart met de opleiding HBO Marketing Management die ik succesvol heb afgerond. Tijdens mij werk heb ik diverse trainingen en opleidingen gevolgd. Om een aantal voorbeelden te geven: Basis Leidinggeven, Effectief Leidinggeven, Bezwaren weerleggen, Commerciële vaardigheden, Goed werkgeverschap, Flexibele arbeid deel 1-3, Interviewtechnieken en Persoonlijke Effectiviteit. Naast vakinhoudelijke groei, vind ik persoonlijke ontwikkeling wellicht nog belangrijker. De afgelopen drie jaar heb ik door middel van persoonlijke coaching en trainingen en workshops op dit gebied persoonlijke groei en ontwikkeling doorgemaakt. Dit is een proces wat niet eindigt en waar ik ook continue mee bezig wil blijven.

Na mijn opleiding heb ik gewerkt als commercieel medewerker en accountmanager. Zo’n 5 jaar geleden heb ik de overstap gemaakt naar de personeelsbemiddeling. Ik was verantwoordelijk voor een team interim professionals (Support en HR professionals). Ik had de commerciële verantwoording zoals binnenhalen van opdrachten en contact onderhouden met klanten. En daarnaast was ik verantwoordelijk voor begeleiding in persoonlijke ontwikkeling van de medewerkers door middel van pop- en coachgesprekken. Voordat ik startte met VosWerkt heb ik een jaar als HR Consultant bij een accountantskantoor gewerkt. In deze functie adviseerde en ondersteunde ik klanten op het gebied van HR.

Contact

Natascha Vos

 
Valid xhtml | Valid CSS